• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

ziet er dik uit met die atsjes.:thumbup welke ET waarden zijn dit?

laat maar ns aan ronald zien, wil ie ze meteen kopen :)

(ik weet het doe je niet weg):P

pablo: de lijsten zitten met speciale popnagels er op en dan de orginele klipjes

astra h:ja dat zijn jou velgen achter moet ze wel nog een keer onderhanden nemen maar ze zijn zeker niet voor de handel 8j is al zeldzamer dus die blijven:thumbup

dussel: hij ziet er zo mooier uit dan hij in werkelijkheid is

binnezijde is nog nie klaar en er zitten in de bodem wat stukken gelast wat niet super is.maar met de tijd gaat hij wel uit elkaar en word hij orangje met een zwart topje maar vond dat rode super staan bij dat zwarte.

bart:de achterste zijn et -12 zoals die van jou en astra h en de voorste zijn et1.want met et-12 komt die voor te ver naar buiten:P

ok weet ik weer effe genoeg, (dakje schoongemaakt of echt n nieuwe) enneuh oranje is natuurlijk de vetste kleur voor c kadett :thumbup:thumbup

dit weekend naar gemert hans?

Origineel gepost door kadett-c-coupe

ok weet ik weer effe genoeg, (dakje schoongemaakt of echt n nieuwe) enneuh oranje is natuurlijk de vetste kleur voor c kadett :thumbup:thumbup

dit weekend naar gemert hans?

softtop heeft ons mams gemaakt en de hardtop heb ik zelf gedaan.

als het droog is ga ik naar gemert met de roedel hier.

Origineel gepost door pipo

bart:de achterste zijn et -12 zoals die van jou en astra h en de voorste zijn et1.want met et-12 komt die voor te ver naar buiten:P

die van mij zijn al een tijd verkocht hoor....

Quote:
Origineel gepost door pipo

pablo: de lijsten zitten met speciale popnagels er op en dan de orginele klipjes

Weet je zo welke maat dat is?

waren popnagels met een dubbel randje die je niet in een keer in je scherm drukt dus die steekt uit.

maar waar die toen van af kwamen weet ik niet volgensmij van geevers automaterialen

Het topic heeft nu beetje andere wending gekregen dan de kop doet vermoeden (in positieve zin trouwens).

Ik hoop dat de clubbestuurders voor het komend meeting-seizoen de agenda's nog naast elkaar kunnen leggen. Bij de meeste meetings kom je namelijk vaak dezelfde mensen/auto's tegen. De club(leden) komen dus ook nu al bij elkaar over de vloer (cq. meetingterrein). Dus bijten doet het niet. Het leukste is toch om naar zo veel mogelijk meetings / evenementen te kunnen gaan.

Groeten, MArk

Origineel gepost door Pietje

wie gaan er komend weekend allemaal naar Roermond toe???

Ik wel waarschijnlijk al op de vrijdagavond.

Tot Zaterdagavond.

Groeten,

Mark en Mandy:thumbup

het zal wel al vanaf de vrijdagmorgen beginnen maar ik kan pas s avonds heel mss s middags al moet ik even bekijken of ik dat red.

Terug
Naar boven