• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Oorspronkelijk gepost door druppie

Deze heeft togh ook tijdje op marktplaatst gestaan??

Ja idd.. gekocht bij pipo...:thumbup

Nee idd... zal wel eens nieuwe foto maken..

Het sneeuwde nog al toen ik dit wou plaatsen..:sleeping:P:P

Originally posted by Peter 1.6s Berlinetta

jij was mij aan het uitlachen toen ik die rolkooi er niet in kreeg.

Nee, dat was die kerel die met die blauwe station meereed. Maar heb jij dat ook dan (net als mij trouwens) dat je iets te snel koopt en dan echt niet weet hoe je het in je auto meekrijgt? Heb ooit wel eens 2 motorblokken in C-kadett meegenomen. Wist echt niet hoe, heb toen maar de passagiersstoel losgeschroeft en ze daar neergelegt. Mn auto was toen wel mooi verlaagd (aan één kant ;) )

Maar heb je kooi er dan uiteindelijk wel ingekregen?? Las in een ander topic dat het een sedan-kooi was. Dat zal dan wel lastig zijn geweest, een coupe is toch net ff lager...

Groeten, MArk

ik heb de kooi verkocht. was inderdaad van een sedan stond op dat ie van een coupe was maar ja ha dik maar beter op moeten letten. ik heb er nu 1 van een coupe en zelf uitgebreid naar voren.

heb em thuis gekregen via een kennis die was er met zn vectra b station.

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

jij was mij aan het uitlachen toen ik die rolkooi er niet in kreeg. en mij, ik was er ook mee aan t plaren:mad:

logo.jpg

deze heb ik al sinds begin 2000

logo.jpg

dit caravannetje heb ik 2 jaar weg laten rotten omdat ik geen tijd had om hem te restaureren, uiteindelijk maar naar de sloop gebracht:cry

logo.jpg

maar niet getreurt, voordat ik die blauwe naar de sloop bracht heb ik deze gekocht.

Al 3 jaar in bezit, o.a. met caravan er achter naar zuid-frankrijk mee geweest( het is een 12n :) ), nog heel winig aan gelast

logo.jpg

Dit nu mijn mooiste, eind 2001 met vastzittende moter en remmen uit een schuurtje gesleept, alles weer gangbaar gamaakt, dus orginele moter, bak, achteras enz.

wel nog al wat plaatwerk vervangen en een gespoten

logo.jpg

deze er vorig jaar bijgekocht

logo.jpg

met deze is de restauratie afgelopen winter gestart.

dak.JPG

zo stond mijn city er in december bij

IMAG0013.JPG

zo staat hij er nu bij.

hij moet blauw worden, er komt een 2.2 i blok in met automatenbak.

3.18 achteras uit een manta a en de voor en achterremmen van een rekord 2.2, waar ook de moter uit gehaald wordt

Als laatste mijn eerste kadett-c caravan.

deze heb ik gehad van juni 1979 tot mei 1982. had ik dus nooit weg moeten doen

foto genomen bij schoonhoven in 1980

pont%20bij%20schoonhoven%201981.jpg

die 2.2 i automaat is een investering voor de toekomst ;-)

ik wordt nog een keer een ouwe l.l, kan ik zoals mijn leeftijd dat dan vereist met een automaat rijden , maar kan ik toch nog een beetje opschieten bij het stoplicht :D

YESSS; AUTOMAAT !!!:afro

2.2i met Automaat ???:wors

Past dat in een gewone 1.6 of 1.2 Aut. tunnelbak of wordt dat lassssuuhhhh ???

Met vr. gr. Erik

Hoi,

Heb ik toch een vraagje,

Waarom ben je zo'n aanhanger van automaat?

Is natuurlijk NIETS mis mee maar vroeg het me zo ineens af..

Groeten,

Mark:thumbup

@ automatic freak, de automaat bak van een 1,6 en een 2.2 is even groot. Ik kan dus de tussenas van een 1,6 gebruiken.

ik heb de automaatbak van een 1.2 naart een automaatbak van een 2.0 naast elkaar gelegd en geen verschil gezien.

En wat mij betreft, het rijdt wel lekker makkelijk met een automaat. op dit moment rij ik nog weleens met de rekord die ik ga slopen om de city op te bouwen.

voor het betere opschiet werk wil ik in mijn gele sedan nadat er een aerodak op zit een 2.0 16 v lepelen

Terug
Naar boven