• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Nou hier is mijn kadett dan:

Het was nu een orginele 1.6S Berlinetta

Het is nu een 2.0 E met 5 Versn Getrag. Supersprint uitlaat. Rode Koni`s rondom 7J 13 Inch ATS classics.

Mensen die vaker op een meeting staan `s avonds zullen de auto wel herkennen van de flitslampen die voor in de grill zitten.

mijnauto1.jpg

253a1d7a.jpg

opn20041.jpg

opn20043.jpg

beker2.jpg

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

:wors:wors:wors:wors:wors

Ook respect voor jou auto Mark.

markcarhifi.jpg

budel-2004-190.jpg

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Hier een foto van de Kadettjes van Geert coupe (en dus ook een beetje van mij):

holden-gemini-1319.jpg

holden-gemini-1323.jpg

toch en klein beetje jolanda!!!!! jullie waren toch getrouwd??????

Originally posted by Peter 1.6s Berlinetta

deze mag toch ook niet ontbreken dit was de laatste meeting.

budelmarkpeter.jpg

:wors:wors:wors:wors:wors :wub:wub:wub

En wat een mooie velgies ;):D

Oorspronkelijk gepost door Shrek!

Originally posted by mark vds car hifi

king::thumbup ja die van jouw kenne weallemaal geloof ik wel van tv en veronica gids:thumbup

Naja, nog nie h´r, mijn coupe ziet er nog nie uit.. ding is a te hoog.. En b slecht geverft(met de roller) De vorige eigenaar kan ik nog steeds wel wurgen!! :@

Ach ja, te hoog en lelijk afgewerkt... Wat maakt het uit?

Das goed te veranderen. Keer een weekje goed schuren. Bijvoorbeeld dalijk in de kerstvakantie. En naar de spuiter.

En tja daarna moet je m toch weer opbouwen en verlaag je hem toch meteen als je dat wil..

Al beter te doen dan een kadett met een rotte achterkant waar ik al een jaar mee bezig ben.. (das lassen, schuren, verlagen en spuiten + alle extra's)

Suc6,

Mark

Oorspronkelijk gepost door js 400

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Hier een foto van de Kadettjes van Geert coupe (en dus ook een beetje van mij):

holden-gemini-1319.jpg

holden-gemini-1323.jpg

toch en klein beetje jolanda!!!!! jullie waren toch getrouwd??????

Officieel is geloof ik de helft van mij, maar dat moet je niet hardop zeggen, dan wordt Geert ziek, hihihihihihi.

Originally posted by rellie kel

Originally posted by mark vds car hifi

king::thumbup ja die van jouw kenne weallemaal geloof ik wel van tv en veronica gids:thumbup

Eh ja dat kan zeker kloppen :D

:wors:wors:wors:wors

Je heb zekers een bruute C-limo hoor shrek

:thumbupmaar persoonlijk vin ik het niks om een auto compleet te kopen. Daarmee bedoel ik dat ik liever me auto zelf naar me smaak maak. Dan is tie meer van jezelf vind ik.

Ben ik helemaal met je eens maar kon helaas deze auto niet voorbij laten gaan, en ik zit er ook niet mee op tescheppen dat ik hem zelf gemaakt heb, want dat heb ed van haarlem gedaan. Want ik ken er wel een paar die zeggen dat ze de auto zelf gemaakt hebben maar dat ze dat in het echt niet hebben gedaan. Maar ik ben wel zeer trots op de C-kadett. En heb alle rekeningen bij de auto. Dat wil je niet weten wat het gekost hebt. Dus ja zelf maken is zeker mooier omdat het iets van je eigen is, maar omdat zo'n mooi ding was kon ik hem echt niet laten staan :thumbup

Ben ik helemaal met je eens maar kon helaas deze auto niet voorbij laten gaan, en ik zit er ook niet mee op tescheppen dat ik hem zelf gemaakt heb, want dat heb ed van haarlem gedaan. Want ik ken er wel een paar die zeggen dat ze de auto zelf gemaakt hebben maar dat ze dat in het echt niet hebben gedaan. Maar ik ben wel zeer trots op de C-kadett. En heb alle rekeningen bij de auto. Dat wil je niet weten wat het gekost hebt. Dus ja zelf maken is zeker mooier omdat het iets van je eigen is, maar omdat zo'n mooi ding was kon ik hem echt niet laten staan :thumbup

Das nou een perfect antwoord. Normaal gesproken als je zo'n opmerking maakt worden de mensen gelijk boos.

Maar zoals ik al zei si het een erg mooi c-limo hoor:wors:wors

Wou dat tie van mij er nog zo strak uitzag.

Die van mij heeft al een paar plekjes:cry

Terug
Naar boven