• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

:wors:wors:wors:wors

Je blijft bezig, maar dat heeft de liefhebber er ook wel voor over:P

Oorspronkelijk gepost door Shrek!

sssssssssssttt, bij mij komen er ook alweer een paar kleine plekjes, tja het is en blijft een oude opel. :cry:D. Dat weet je nou eenmaal als je op die oude opels verliefd wordt :wub

lekker is dat zit je ff een paar foto's te kijken zie je ineens een foto van je tent met mark zijn coupe ervoor en die van peter natuurlijk maar blijft zonde mark veel suc6 nog en ps weet je het al of nog nie :hmmz:o

Ja, volgens mij ook niks mis met die koplampen. Niet alle c1’s hebben ronde koplampen, maar dat wist je wel denk ik.

ik was toen met die witte manta meegereden me auto had toen geen apk ivm doorgerot voorterein en ik had de spullen er niet voor maar tis weer goed gekommen en volgend jaar dan maar met de station:thumbup

Oorspronkelijk gepost door sw16v

de kadett c young geloof dat ie zo heet had ronde koplampen....weet t nie helemaal ckr maar c1 heb meestal gewoon 4kante lichte hoor!

de allereerste type`s hadden ronde koplampen daarna zijn ze overgegaan naar de vierkante ik dacht rond 73-74 ergens.

Die advertentie kan er eigenlijk af, ik had toen klein probleempje qua ruimte. Maar dat is opgelost dus nu gaat ie er zeker niet meer uit.

kunnen jullie nog wat plaatjes van mooie citys plaatsen.

ik ben er nu 1 aant restaureren, laswerk is volledig klaar, maar nu spuiten en opbouwen.

dus voor ideeen op te doen.

hier nog 1tje met RONDE koplampjes..

ik zou er zo ook wel willen:D

l3skadett1.jpg

Kadett Young? Junior bedoel je. Goedkope uitvoering van sedan of city zonder chrome en zwarte striping (wordt tijd dat we deze meer te zien krijgen op meetings, Geert? Pietje?) Deze waren ook met vierkante koplampen te krijgen.

1976a02-01.jpg

1976d04-02.jpg

1976d04-03.jpg

De swinger was ook met ronde koplampen uitgevoerd

028.jpg

Alleen de C1 is geleverd met ronde koplampen, ik meen vooral de eerste C1 dat deze het vaker hadden dan de '75/'76-ers, echter zijn ze nooit (vanaf de fabriek) in een coupe geleverd geweest.

hahahaha Mijn JUNIOR City had H4-lampen erin zitten. Komt wel goed relliekel die Junior van mij komt ook nog wel eens aan de beurt.

Terug
Naar boven