• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Deze (duitse) junior heeft andere striping dan de mijne, die trouwens ook gewoon chroom-bumpers heeft. Alleen wel rubber mat en geen achterruitverwarming en geen mistlicht achter...

Euh peter,

Zie ik dat nu verkeerd of is dat niet hetzelfde interieur als in jouw city? ruitjes, toch??

en is dat daar op de foto geen geel/zwarte GTE?

Groeten,

Mark:thumbup

geel zwarte = gte 19e , ik heb alleen de orginele achterbank nog.(die zit er niet in)

Ik zoek nog orginele bekleding maar die is moeilijk te vinden.

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Euh peter,

Zie ik dat nu verkeerd of is dat niet hetzelfde interieur als in jouw city? ruitjes, toch??

en is dat daar op de foto geen geel/zwarte GTE?

Groeten,

ik twijfek volgens mij zijn het geen recaro`s die erin zitten.

relliekel en ik hebben onze gedachte`s er eens over heen laten gaan en zijn erover uit dat het toch wel eens orgineel zou kunnen zijn wat er nou inzit.

PS wel een hele mooie auto. Ook nog de 1.9E erin???

De bekleding is niet orgineel en het zijn ook geen recaro,s.

De rest is grotendeels orgineel , de motor is dus een 19e.

Oorspronkelijk gepost door lepomada

De bekleding is niet orgineel en het zijn ook geen recaro,s.

De rest is grotendeels orgineel , de motor is dus een 19e. nu je t zegt, deze ruit is idd iets groter dan de originele bekleding.

is dit jouw gte?

Er zijn ook paar op het forum die er 1 hebben en de foto nie posten... Zo ook iemand die ik wel ken (ronald) Dus plaats die foto´s ff!!

Mooie kadetjes :D, Maar kvind het mooier om te weten hoeveel members hier een c-kadett hebben..

Wat mij trouwens opvalt is dat de c-kadett erg populair is.. Zelfs bij mensen die zeg maar niet van opel houden zijn er veel bij die de c-kadett (cqp meestal) Gewoon mooi vinden..

Oorspronkelijk gepost door druppie

Mooie kadetjes :D, Maar kvind het mooier om te weten hoeveel members hier een c-kadett hebben..

Wat mij trouwens opvalt is dat de c-kadett erg populair is.. Zelfs bij mensen die zeg maar niet van opel houden zijn er veel bij die de c-kadett (cqp meestal) Gewoon mooi vinden..

ik vind de sedan mooier :)

die zie je ook minder..

Hoi

Ja zelfs de buurjongens van hier..

De ene was 100% volkswagen.. en moet nu dan toch eerlijk toegeven dat hij n zwak heeft voor de kadett C

En de andere rijdt in van die honda's... Maar met mn smoor velgjes eronder kwam ie vertellen dat ie er zo ook wel eentje wilde.. (maar met n snelle motor..)

hahaha leuk toch...

Groeten,

Ik heb een C- sedan berlina van '77, maar heb helaas nog geen foto's.

Tenminste geen die kwalitatief goed genoeg zijn om te posten.

Spijt me

:(

Maar hier is een pic hoe ik wil dat ie er ongeveer uit gaat zien:

maar dan een 4-deurs

eure43.jpg

Hij is nu nog blauw met grijs(plamuur) en er moet nog e.e.a. aan gelast worden.

Oorspronkelijk gepost door redmanta

zwart en chrome zijn een must op een kadett.

ale mijn mening toch

moah... lang leve de variatie toch?? :thumbup

Terug
Naar boven