• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

er word te weinig op gepost daarom zakt ie wat weg. en om 3 keer achter elkaar te posten gaat mij iets te ver.

ik weet hoe het werkt, maar ik bedoel eigelijk zo van, dat er veel meer c-kadett eigenaren zijn op dit forum... Maar die posten gewoon geen foto's.. DA vink btje jammer..

ik wil best wel ff een foto sturen maar ik weet niethoe ik hem hier op moet krijgen kan iemand dat ff doen :thumbup

gr christiaan

City.jpg

Een aantal mensen kennen deze City 2.0E vast wel......

DSC00002new.jpg

Beetje verkeerde afbeelding, maar ik heb niet anders.

Wordt een hele lage winterauto op (tijdelijke) Fuchsvelgen van de coupe hieronder

KadetMarcel.jpg

Is in restauratie..........

ik weet niet hoeveel er in totaal zijn maar k ben het met je eens dit topic moet wel ergens bovenaan blijven staan en er zijn wel al meerdere topics nu met c kadett als onderwerp zo zie je maar dat de c kadett weer helemaal aan het opkomen is.

Oorspronkelijk gepost door js 400

komt deze niet uit veldhoven?????

City.jpg
niet meer (of wel weer) maar johan heeft hem al begin dit jaar verkocht john.

@marcel, dus ja die city ken ik wel!:thumbup heb je er nog plezier mee?moet wel:D

Ja, die City komt uit Veldhoven en ik had de eerste 100 km al meer lol met die City dan met mijn Cinquecento Turbo na 100.000 km!!!! ( die coupe heb ik stil gezet voor 5 jaar terug, want hij kon toch geen 30.000 km per jaar aan op die manier ) Tis en blijft een oude liefde!!!!

Peter, hoeveel ie verlaagd is weet ik niet, want voor heb ik twee ringen van de originele veren afgehaald en achter ook 2 maar dan van een manta B ( ik weet t, maar als student had ik voor 6 jaar terug niet veel te makken........

het is net of ik naar mn eigen auto kijk alleen heb ik andere wielen maar als die dadelijk met plat rubber weer op de wielen staat zal dit ook wel dik staan.

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

het is net of ik naar mn eigen auto kijk alleen heb ik andere wielen maar als die dadelijk met plat rubber weer op de wielen staat zal dit ook wel dik staan. PHOTOSHOOT MET BEIDE COUPÉ'S!!!:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

het is net of ik naar mn eigen auto kijk alleen heb ik andere wielen maar als die dadelijk met plat rubber weer op de wielen staat zal dit ook wel dik staan.

Moet ik een kwijlbakje komen brengen, dadelijk plakken de toetsen aan elkaar vast;)

Terug
Naar boven