• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

:wors:wors:wors:wors:wors

:o:o:o:o:o:o

Picture001.jpg

:thumbup:thumbup

Deze C1 is echt wel bruut hoor, Zulke booskijkers wil ik ook op me C-limo

Ja deze is mooi, trouwens je hebt bijna geen gammele aero's meer. Een gammel sedannetje, city, coupé, of station wil nog wel eens op een meeting verschijnen, maar dat wordt ook minder.:thumbup

Nee nog niet, ben eerst van plan de auto mooi te maken.. Dan opzoek naar club.. Zoals hij er nu bij staat wil ik nog niet bij club aangemeld staan

toch kan het wel gezellig zijn bij een club die weten ook wel wat adressen waar je onderdelen kunt halen en eventuele tips voor het sleutelen.

Hoi,

Ja joh, kom gezellig bij een kadett club ofzo, das juist zeer interessant wanneer je nog bezig bent met je kadettje!!

Hulp, tips, onderdelen etc etc.. en vooral de gezelligheid...!!!!

(die ik nu het seizoen voorbij is soms toch wel mis...)

Groeten,

Mark:thumbup

Al had je helemaal geen Kadett, als je maar liefhebber hebt, kun je altijd lid worden hoor. (We lijken het promoteam wel)

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Zolang ik maar niet zo'n promo-pakje aanhoef. Maar gezellig is het in ieder geval.

JOLLEKE GAAT OP SEVENUM AAN TOPLES BEDIENIG DOEN

:D:D:D:D:D

in clubverband naar meetings 4 keer per jaar een goed gevuld clubblad zonder al te veel reclame. 1 keer een jaarlijkse meeting in sevenum en meer. bij de kadett C Club Nederland.

Ook ik ben zeer tevreden over de club:thumbup

Opel kadett C Club Nederland :thumbup

prima club , goed georganiseerd opel treffen, prima clubblad.:thumbup

Je kan er zeer veel informatie mee op doen als je lid bent van deze club.

Pfff.. ik lijk wel een pr.man voor deze club

dank je Opelweb het is altijd fijn voor een club zo`n reactie`s ook omdat er altijd een hoop tijd in gaat zitten. in de meetings clubblad enz enz enz. kom je ook naar de nieuwejaarsborrel??

Originally posted by Peter 1.6s Berlinetta

dank je Opelweb het is altijd fijn voor een club zo`n reactie`s ook omdat er altijd een hoop tijd in gaat zitten. in de meetings clubblad enz enz enz. kom je ook naar de nieuwejaarsborrel??

Nee, voor de nieuwejaarsborrel is het wat te ver rijden vanaf mijn woonplaats, (hoge noorden) maar je ziet mij wel weer bij de eerst volgende meetings.

Terug
Naar boven