• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Dit is weer een andere variant op de C1-booskijkers:

kadmarcel-01.jpg

kadmarcel-02.jpg

Dit vind ik zelf nog weer even mooier als het ronde, alleen zou ik er zelf wel een smalle C1-bumper opzetten het liefste dan wel een zwarte...

Groeten, MArk

Oorspronkelijk gepost door Basgsi

Ik heb me vorige week aangemeld voor de c kadett club nederland op de site:vertag geweldig:thumbup

en ja over het clubblad moet ik zeggen dat dit toch wel een meesterwerkje is telkens:wors

weer een lid erbij. Relliekel ik voel weer wat motivatie opkomen dus ik ga proberen wat te verzinnen.

@mark. er word besproken hoe de club ervoor staat hoe de meeting is geweest gewoon het afgelopen jaar word ff doorgenomen.

en wat er in de toekomst gaat gebeuren.

Oorspronkelijk gepost door js 400

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Zolang ik maar niet zo'n promo-pakje aanhoef. Maar gezellig is het in ieder geval.

JOLLEKE GAAT OP SEVENUM AAN TOPLES BEDIENIG DOEN

:D:D:D:D:D

John, je droomt met open ogen!!!!

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

weer een lid erbij. Relliekel ik voel weer wat motivatie opkomen dus ik ga proberen wat te verzinnen.

@mark. er word besproken hoe de club ervoor staat hoe de meeting is geweest gewoon het afgelopen jaar word ff doorgenomen.

Verder kun je gewoon gezellig bijkletsen, info uitwisselen, onderdelen verkopen of juist kopen. Ideeen aandragen voor activiteiten etc.

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

Verder kun je gewoon gezellig bijkletsen, info uitwisselen, onderdelen verkopen of juist kopen. Ideeen aandragen voor activiteiten etc. ...en koffie drinken!

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Hoi Dennis,

En wat is er dan met die rode gebeurt joh?

Groeten,

Mark:thumbup de volgende eigenaar heeft hem verkocht aan een autobedrijf die hem gedemonteerd heeft en de onderdelen gebruikt heeft voor een ander, de carosserie is naar de sloop gegaan.

zonde zonde zonde.......:( ja want de rottigheid viel eigenlijk wel mee, had nl vrij goed plaatwerk op de rechter achterhoek na (schade)

78tm91_laaz.jpg

Hoi Dennis,

Dus het kontje had misschien best kunnen dienen als donor voor mijn auto.... destijds....

Groeten,

Mark:thumbup jep.

Oorspronkelijk gepost door rellie kel

Hoi Dennis,

Dus het kontje had misschien best kunnen dienen als donor voor mijn auto.... destijds....

Groeten,

Mark:thumbup jep.

En zo is er veel weggegooid waarvan nu denken, stom, stom had ik maar...............

Terug
Naar boven