• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Hoi,

hier nog foto's van mn andere kadett C1, deze staat momenteel nog even in de stalling omdat ik mn kadett b eerst afmaak. Daarna ga ik weer verder met het opknappen ervan.

Deze kadett is ondertussen al verder de goede richting in gebouwd dan op de foto's maar nog lang niet af..

(- 2ltr cih met 5-bak word het resultaat) en strakke body aan het einde van het verhaal.. Al het laswerk ga ik opnieuw doen en uiteraard beter!

Groeten,

Mark:thumbup

heb je dat blok toevallig al? zoja, heb je er een foto van? :wors

Hoi,

Ja dat blok heb ik al een tijdje liggen. Helaas hangt het nog niet in de auto... Dit ivm met het ongeval zodat andere dingen voorgaan.

Ik zal van de week eens een paar foto's maken van het blokje maken en plaatsen.

Moet nog wel wat gepoetst worden enzo...:P

Groeten,

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Hoi,

Ja dat blok heb ik al een tijdje liggen. Helaas hangt het nog niet in de auto... Dit ivm met het ongeval zodat andere dingen voorgaan.

Ik zal van de week eens een paar foto's maken van het blokje maken en plaatsen.

Moet nog wel wat gepoetst worden enzo...:P

Groeten,

das mooi, want ik heb ook een 2.0 5bak in mijn c-dett, en als jij nou hetzelfde blok als ik heb weet ik gelijk de motorcode :thumbup

hoi,

al die foto's van die coupé-tjes doen mij denken dat de limo wel erg zeldzaam is geworden.

ik d8 altijd andersom!

daarom heb ik de coupé en de limo bewaard, limo sr weliswaar 1200SR...

pfffff..... wat een werk heb ik nog zeg....

tjongejonge...

ik wordt er nu al moe van!!!

in de randstad zie je meerdere sedannetjes in het zuidelijke deel van nederland zie je meer coupeetjes heel raar is dat.

Hier in de omgeving weet ik het zo niet.. ik ken (uit het hoofd) 3 sedans, 1 city en met mijn eigen coupe's mee geteld 5 coupetjes.. in middels zijn het 4 coupetjes(waarvan nog maar 1 van mij had er 2) mijn gele berlinetta is afgevoerd naar de autohemel:P

2 van mij, kheb er nu nog 1.. vriend van mij uit het dorp heeft er 1 (hampel op het forum heeft een oranje) en nog 2 in een buurdorp die heb ik niet op foto..

Kheb 1 deze dagen wel 1 van een sedan van mijn zwager :)

ik zie hier geen foto`s !!!!!!!! Bij ons in het dorp 2 "opelgekken" bij mij inde straat overbuurman heeft al van alles gehad maar hij heeft bindingsangst denk ik half jaar en hup weer een andere van Vectra A 4X4 tot Opel GT.

En ik dan als opelliefhebber. City (foto volgt)

En een oranje coupe met "airco" Iets wat toch wel zeer uniek is heb ik me laten vertellen.

nou hier in het dorp rijden er wel een paar een groene coupe 2liter,een 1900 automaat 4 deurs sedan nog een 1200 coupe en een city,en mijn station en hier een dorpje verder zit er een met verschillende kadettjes [een handelaar wel bekent onder de c kadett freaks

a.verhoeven]met o.a aero s.en een hoop spullen.heeft nog zo,n i 400 motor liggen

denk niet voor de verkoop of er moet iemand zeer veel er voor over hebben.

er rijd trouwens ook nog een blauwe station met vauxall neus

en een mat zwarte coupe met een 2400E er in:wors:wors

jaja staat er ook bij:D

alleen jammer dat ik de foto er nie op krijg

zou druppie nog regelen maar denk dat hij het is vergeten of dat hij de foto weggegooit heeft.

maar dennis had je die foto s van die andere holdens en gemini s

op internet ook gezien staan best wel leuke bij een c kadett 4 deurs sedan[gemini]met een mazda voor en achterkant.als je die nog nie had gezien

dacht dat dit die link was daar kun je ook naar anders gemini site s enz staan :thumbupbest wel leuke wagentjes bij

10e7bc13.jpg

83d3b744.jpg

c7254943.jpg

85fb89af.jpg

5fc9e033.jpg

Tekst en uitleg moet pipo maar ff geven, dit was iig wat ikvan hem kreeg :)

Terug
Naar boven