Vandaag de versnellingsbakolie bijgevuld (jaja ik zag t gaatje zitten, danku
). Nog even wat gaten dichtgeplamuurd met glasvezel (waar ik door t staal heen was gegaan..) Vorige eigenaar was ook erg fanatiek met plamuur, dus ben nu wel deels genoodzaakt sommige delen weer op die manier strak te maken 
daarna even Ali Illegali geschorst en zonder APK naar mijn stam-shoarmatent gereden.. :hmmz
Ik moet de choke permanent op 2500 toeren zetten en slaat ie af bij het intrappen vd koppeling, maar hij moet nog afgesteld worden dus dat komt vd week wel.
Verder schakelt ie goed (pookknop schiet wel telkens los, dus moet m weer vastzetten met dat rotringetje). Accu is niet zo gaar als verwacht, eh wat nog meer..
Ik kreeg van een politievriend op me flikker
nee serieus, ik ga er niet meer mee rijden, alleen naar de APK want ik wil geen boetes voor me flikker krijgen.. ohja, de kebab was lekker 
@rellie kel: hij's nog niet netjes genoeg.. Kheb nog wel een uitgebouwde Golf2
maar die wil je vast niet 
daarna even Ali Illegali geschorst en zonder APK naar mijn stam-shoarmatent gereden.. :hmmz
Ik moet de choke permanent op 2500 toeren zetten en slaat ie af bij het intrappen vd koppeling, maar hij moet nog afgesteld worden dus dat komt vd week wel.
Verder schakelt ie goed (pookknop schiet wel telkens los, dus moet m weer vastzetten met dat rotringetje). Accu is niet zo gaar als verwacht, eh wat nog meer..
Ik kreeg van een politievriend op me flikker
@rellie kel: hij's nog niet netjes genoeg.. Kheb nog wel een uitgebouwde Golf2