• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Vandaag de versnellingsbakolie bijgevuld (jaja ik zag t gaatje zitten, danku:D). Nog even wat gaten dichtgeplamuurd met glasvezel (waar ik door t staal heen was gegaan..) Vorige eigenaar was ook erg fanatiek met plamuur, dus ben nu wel deels genoodzaakt sommige delen weer op die manier strak te maken :(

daarna even Ali Illegali geschorst en zonder APK naar mijn stam-shoarmatent gereden.. :hmmz

Ik moet de choke permanent op 2500 toeren zetten en slaat ie af bij het intrappen vd koppeling, maar hij moet nog afgesteld worden dus dat komt vd week wel.

Verder schakelt ie goed (pookknop schiet wel telkens los, dus moet m weer vastzetten met dat rotringetje). Accu is niet zo gaar als verwacht, eh wat nog meer..

Ik kreeg van een politievriend op me flikker :D nee serieus, ik ga er niet meer mee rijden, alleen naar de APK want ik wil geen boetes voor me flikker krijgen.. ohja, de kebab was lekker :D

@rellie kel: hij's nog niet netjes genoeg.. Kheb nog wel een uitgebouwde Golf2 :P:D maar die wil je vast niet :)

Oorspronkelijk gepost door pipo

he druppie heb net bij heuts.nl gekeken

naar je kenteken en die gaan ook uit van rdw gegevens en daar staat de kadett

van je met motorinhoud 1200 cc dus ergens word er een fout gemaakt.dus denk dat bij rdw wat foute gegevens op de site staan.anders moet je eens effe de gegevens opvragen net alsof je een koper bent van deze auto.dan zullen ze je wel zeggen wat er in hoort te liggen.

Ik weet niet waar het fout gaat.. Heuts.nl is de enige die het opgeeft als 1200.. Ik heb op me werk ook opgevraagt.. Daar staat hij ook als 6cil..

ja snap het ook niet heb wel een paar andere gekeken en die klopten wel 1600 en gte enz en station dat was allemaal o.k ook bij rdw dus hoe het prcies zit weet ik ook niet meer.kan het beste een nieuw kenteken aan vragen ofwel nieuwe papieren:wors

pilon bij wegwerkzaamheden

(laat ik ff meedoen :argue ;) :D )

Mja mijn 'liefde' voor beide wagens schijnt nogal verwarrend te zijn voor de meesten haha

Oorspronkelijk gepost door pipo

ja maar das met de vlam dus dat word heter:swear:swear gaat je tin van de radiator misschien los??

Idd, pas op dat je de vlam bij solderen niet te dicht bij de soldeerrand of zelfs op het blok houdt. Om er zeker van te zijn of de licht beschadigde radiateur dicht is, kun je hem altijd even af laten persen.

Kost vaak niets :)

Grtz Arie

Morgen wordt de Coupé gekeurd en het ziet er goed uit!

Dat wordt met de oranje wagen door de stad kaggelen met Koninginnedag :D

Can't wait, voel me net een klein kind haha

Ruk!

Hij is afgekeurd in de voorkeuring :(

1) ventilator binnen is weer stuk (vorig jaar nog vervangen dus zal wel oxidatie in bekabeling zijn)

2) niet stationair (kwestie van afstellen)

3) pookknop los (rotringetje weer vastzetten, schiet soms los)

4) remleidingen allemaal geoxideerd, allemaal vervangen

5) ophanglager aandrijfas helemaal aan gort

6) stuurhoezen Links en Rechts

7) Fuseekogelhoes Rechtsvoor

8.) schokdemper RV los

9) handrem afstellen

10) remtrommels achter schoonmaken

11) remschijven en blokken voor schoonmaken

12) bodemplaat RA doorgerot, stukje van 20x20cm opnieuw erin laten lassen

13) stabilisatorstandrubber RV gescheurd/vervangen

Altijd blijven lachen zeggen we dan maar:wors

manta a gte optie dacht ik en een 1900 speciaal wat dat ook moge zijn.maar volgensmij niet standaart in een c kadett

1,6 c-kadett 3.89

1.6 automaat 3.67 (heb ik er een van)

de 3.67, 3.89, 3.44 en de 4.22

die zijn gelevert de op verschillende GT/E's

de 3.18 zit onder een speciale manta a (1.9E automaat ????)

Ik kan aan een set chromen lijstjes komen via een kennis.. (hij moest nog ff zoeken in de schuur)

Schijnen nogal zeldzaam te zijn: wat zijn ze waard als ze nog in goede staat zijn?

En hoe bevestig je die dingen eigenlijk? Popnagels ofzo?

Terug
Naar boven