• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

in deze advertentie kloppen niet alle dingen:

klikkie

je kunt geen 134.000 km aflezen bij en c kadett, hij heeft roest op spatborden en onder de raam, ik ben er geweest kijken een tijdje terug.

wel een goed restauratie object

Hoi,

Het beste Kadettje staat al een eeuwigheid te koop.

Groeten,

Mark:thumbup

Oorspronkelijk gepost door rellie kel

in deze advertentie kloppen niet alle dingen:

klikkie

je kunt geen 134.000 km aflezen bij en c kadett, hij heeft roest op spatborden en onder de raam, ik ben er geweest kijken een tijdje terug.

wel een goed restauratie object

Goed restauratieobject alla, maar voor €3.500? Voor die prijs mag ie wat mij betreft wel roestvrij zijn hoor.

Mijn coupeetje is trouwens door de APK heen gekomen! Misschien hebben jullie 'm al zien staan op Summer Edition :D

Vanmorgen op de A2 vlakbij Vught een donkerblauwe C2 sedan gespot.. 2 vierkante verstralers op de voorbumper

Toen even getoeterd, even gezwaaid :thumbup

Wie was dat?

Ik zat trouwens in mijn Coupeetje ipv de Golf.

Oorspronkelijk gepost door love2xlr8

Mooie kleur hoor dat Wijn rood:thumbup.

Ken nie wachten op de pics als tie klaar is, weer een mooie limo erbij:D

Rubens red is het eigenlijk, het kleur waar de astra, omega, meriva ook leverbaar in zijn (en geweest zijn)

alvast bedankt voor complimentje!

BBQ'tje met de C aansteken ;-)

dcp001.jpg

dcp002.jpg

Oorspronkelijk gepost door pipo

:D:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

was je de aansteker vergeten hahahah

lol nee dat niet maar het was wel handig zo

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

kan wel eens gevaarlijk zijn dit soort geintjes. ja.maar zoals je ziet is er nie meer in de buurt .....dus zo gevaarlijk is 't nie

nee dat klopt maar in rosmalen hadden we een manta ook met zo`n vlammenwerper erop en die vloog onder de kap ook nog in de fik.

Maar wel leuk.

Wist niet dat manta en kadet zo tegen elkaar waren :P

Begint het hier bij de c rijders het zelfde dadelijk als de tigra en de corsa of was dat al zo :o

Oorspronkelijk gepost door MantaA

Wist niet dat manta en kadet zo tegen elkaar waren :P

Begint het hier bij de c rijders het zelfde dadelijk als de tigra en de corsa of was dat al zo :o nee maar eigenlijk hoort zo iets ook in het slapgeouwehoer gedeelte

Terug
Naar boven