• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

Of mss 13 inch fuchs drie delig.

nee want die heb ik al:D (binnekort)

Oorspronkelijk gepost door ZOAB

passen de remmen dan nog wel met 13inch?

Das ook niet echt een onbelangrijk onderwerp :) heb jij nog nooit een kadett c gezien met 13 inch???:jerry

jawel (ik ook) maar als je een snelle hebt, zou ik zelf kijken voor grotere remmen, dan kom je meestal wel in de knel met 13 inch toch?

nee hoor geventileerde schijven voor van een 2.2 met klauwen en achter massieve schijven.

13 inch ATS Classic 7J.

Ik heb sinds kort een c-coupe uit 1973, het SR type, en alles is helemaal origineel, de zwarte motorkap, velgen, interieur enz. Omdat ik dit type bijna nergens tegen kom op internet vroeg ik me af of het een zeldzaam type is??

Komende dagen maak ik een foto!!

Oorspronkelijk gepost door hanzel

Ik heb sinds kort een c-coupe uit 1973, het SR type, en alles is helemaal origineel, de zwarte motorkap, velgen, interieur enz. Omdat ik dit type bijna nergens tegen kom op internet vroeg ik me af of het een zeldzaam type is??

Komende dagen maak ik een foto!!

hanzel uit asten??waar ergens in asten

heb je nog nie gezien.en is da die coupe uit deurne??da was toch een 76. in 73 hadden ze nog geen sr.maartoch:thumbup:thumbup

Inderdaad dat is die uit deurne. 1973 was een foutje:P maar hij is wel van '74

Ik heb hem ook pas sindskort dus dat je me nog niet hebt zien rijden kan wel kloppen:afro

en hier weer een mooie auto uit het brabandse land.dit is de 1200 sr van hanzel:thumbup

MijnKadettC00155.jpg

Jij was vrijdag ook op drachten zeker???

En je stond achteraan de parkeerplaats geparkeerd.

Mooi c-tje hoor:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Toni (Manta A)

zal de mijne er ook ff bijzetten

kadett8ac.jpg

kadett25ic.jpg

Terug
Naar boven