• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Oorspronkelijk gepost door Mista

ramon je rechterlampje is kapot :jerry

Hehe, toen ik gister de foto`s aan het maken was kwamen er twee politie mannen even kijken wat ik aan het doen was, en die merkte het ook al op :D

Ze vonden hem wel mooi :P

Oorspronkelijk gepost door vdriel

Ik ben nieuw op dit forum. Deze twee zijn nog in mijn bezit:

Kadett.jpg

Coupe2_3.JPG

jij heb toch ook een eigen website gehad of niet. Bij HetNet.

Mooie wagen vooral die bovenste.

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

Oorspronkelijk gepost door vdriel

Ik ben nieuw op dit forum. Deze twee zijn nog in mijn bezit:

Kadett.jpg

Coupe2_3.JPG

jij heb toch ook een eigen website gehad of niet. Bij HetNet.

Mooie wagen vooral die bovenste.

stond de onderste ook in budel???bij de sprint

Oorspronkelijk gepost door love2xlr8

Jij was vrijdag ook op drachten zeker???

En je stond achteraan de parkeerplaats geparkeerd.

Mooi c-tje hoor:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Toni (Manta A)

zal de mijne er ook ff bijzetten

yep klopt, jij was niet met de kadett of wel? Heb verder alleen twee Ascona B's gezien (1 hele mooie blauwe en een minder mooie bruine) één Ascona A (lichtblauw) en een mooie Manta B 400rr (opelteam revi) en natuurlijk die zwarte Ascona B die ook meedeet met de sprint

Neent ik was niet met de kadett. Daar ligt de achteras onder vandaan want er komt een 1600 achteras onder ipv de 2.0 as die eronder zat. Ik was meegereden met een zwarte corsa A, die deed ook mee met de sprints:P

gewoon manta a 1900 as er onder goede overbrenging en staat hij net wat breder op de wielen:thumbup

pannart stang omzetten staartstuk effe beetje veranderen en steuntjes van je stabilisator er op zetten.:thumbup

Ik neem ook de Ascona A 1.6 automaat achteras over van een maatje van me, Deze wordt doorgelast (100% sperr):thumbup

Lekker driften en kijken of het beter sprint dan een as zonder sperr. Hopen dat de extra wrijving me dan niet tegen gaat houden:D

Ik neem ook de Ascona A 1.6 automaat achteras over van een maatje van me, Deze wordt doorgelast (100% sperr):thumbup

Lekker driften en kijken of het beter sprint dan een as zonder sperr. Hopen dat de extra wrijving me dan niet tegen gaat houden:D

Jij gaat moeite krijgen met bochten.. Maar daarintegen vind ik het wel een gewaagde poging waar ik wel respect voor heb..

Ik heb ook vaak in de 2.4 ascona van een maatje van me gereden ook met 100% sperr. Bochten vallen wel mee gaat alleen een beetje wrikken en piepen.

oplossing is gewoon elke bocht dwars, zoals het hoort met een achterwielaandrijver:P

Whaha, roekeloos rijgedrag weg rijbewijs ;) kben er met de 1.2 al keer voor aanghouden en wouden ze mij erop naaien..

Je moet het ook nie voor de neus van de plietsie den Jeroen:P

Maar die rotonde vroeg er gewoon om!! En hoe wil je da gaan doen met 100% sper..

Maatje van weet precies wat je door moet lassen:D Dus komt wel goed.

Als ik dan ga sprinten wissel ik ff van as. Blijven alle boutjes en moertjes tenminste lekker soepel:D

Maatje van weet precies wat je door moet lassen:D Dus komt wel goed.

Als ik dan ga sprinten wissel ik ff van as. Blijven alle boutjes en moertjes tenminste lekker soepel:D

Je hebt straks dus 2 assen..

Jep, ik heb ze eigelijk al:P

De 1600 kadett as is vanochtend geruild en de 1600 automaat as is van me buurjongen en staat daar voor stalling:D

Oorspronkelijk gepost door pipo

en hier weer een mooie auto uit het brabandse land.dit is de 1200 sr van hanzel:thumbup

MijnKadettC00155.jpg
wanneer begin je met lassen?:jerry

Terug
Naar boven