• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

bij die ene schade sedan loopt toch ook die zwarte bies.en aan de achterkant is niks anders dan anders alleen het sr embleem.

heb hier ook nog een typeplaatje en sr embleem liggen van een zwarte city 1200 sr [rip]met rode vlakken op de stoelen en kenteken met PS in het midden.heb bij de rdw geinformeert en kan het gewoon nog terug krijgen.even een nieuwe keuring er op via rdw en natuurlijk en koets er omheen hahaha

sr05.jpg

Oorspronkelijk gepost door ZOAB

ohja, weet iemand foto's te vinden van de achterkant van een (Coupé) SR met die matzwarte uitvoering??

Ik wil zien hoe ver de zijstriping doorloopt en wat er nog meer voor matte geintjes zitten aan de achterkant. :wub

das 10 keer beter zo zonder die c1 knipperlichten:thumbup

nu nog een paar apparte velgen er onder[deze zijn wel mooi hoor]16 inc of zo,en dan achter wat breder of een spoorverbreder er tussen:thumbup

Oorspronkelijk gepost door bumme

dank u dank u:wors maar die c1 lampjes heb ik er effe uit gehaald om ze zwart te spuiten en zitten er al weer in...

ben er ook niet kapot van maar ik vond het beter dan gewoon 2 gaten...

en spoorverbreders gaat niet ... zijn de draad-eindes te kort voor .... dus nog een ideetje voorme? 16 inch welke et waarde adviseer je ??

en heb jij toevallig nog de rubbers voor de ramen in de deur aan de binnekant??

mvg koen

zwart is iig beter dan dat orangje

heb me een beetje verveeld net...

dus heb ik dit gemaakt:D

swinger.gif

ik wou hem bij die andere topic zetten van die GT/E maar die vond ik niemeer...

alle oude topics zijn bllijkbaar weg:hmmz

:D:Pdas lache.:thumbupmaar heb je daar led s ingebouwd of is da ook trukage die lampjes:jerry:jerry:jerry

lampjes zijn trukage uiteraard:D

je moet gewoon webruimte hebben om het op te zetten en die heb ik in overvloed op men forum;)

imageshack neemt het nie omda het veel te groot is.

ik maak er nog wel is eentje binnekort en die zal dan wel stukken beter worden:thumbup

Terug
Naar boven