• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Dit zijn 16" velgen,ik had gedacht om er 15" onder te steken. Maar ik weet het nog niet. Vindt het wel fijn dat de reacties positief zijn (tot nu toe) :thumbup

ik vind de verbreding wel mooi maar de velgen helemaal niet.

de grootte ervan ook al niet. ik zou persoonlek voor een 14" tiefbet gaan:wub

Dat is ook heel mooi voor de coupe,die velgen die jullie zeggen. :thumbup Maar ik wil gaan voor een 'rally-look' en het liefst ook nog witte velgen,maar ben er nog niet helemaal uit :hmmz ideeen zijn altijd welkom:D

:agent jihaaaaaaa eindelijk een kadett coupe !!......

tis een gele (goud) van 1975 gekocht voor slechts 200 euri

wat mankeert er aan: gebroken veer RV en lv scherm ROT :(

en hmm wat remt zo'n ding beroerd.....

remvloeistof al ververst, handrem gesteld en voeringen opgeschuurd.

tips en trucs ???

JP

schijfremmen:P met rembekrachtiger.

maarja da had ik je al gezegt;):wtf

of een grotere hoofdrem cilinder dus grotere zuigers

ben net nieuw hier, dus nog nooit gehoord laat staan dat je me dat verteld hebt hahaha

welke opel kan daarvoor als donor dienen dan ?

want 4 trommelremmen is idd bagger (maar mn kever had dat ook die remde stukken beter) ;)

je hebt me al persoonlijk gemailt:Den een foto gestuurt.

maar als je naven met klauwen en schijven van een 1200 kadett pakt en een hoofdremcilinder met bekrachtiger kom je een heel eind:thumbuphad ik je ook al via mail gezegt.groetjes

ja ik zeg het fout bedoelde die ook maar zei er naven tegen

sorry zat effe te :sleeping

maar mocht het zijn dat hij hier heen kwam voor die dingen had hij het toch mee gekregen dus kompleet fuse stuk naaf schijf klauw

en zo'n komlete ombouwset heb je eventueel nog liggen ???

dat zou geweldig zijn toch ?

eerst de remmen maar anpassen en dan het kloppend hart :vertag

gooi er dan gelijk een andere vooras onder met 2.0 e of nog beter 2.2 e remmen want je zal er wel een 2.0 of nog groter in wil lepelen of niet.

ja als je er een 2,0 in hangt of hoger dan moet je een kompleete 1600 vooras pakken anders heb je dadelijk 2x werk.het kan wel met 1200 vooras maarja daar zitten dunnere fuse kogels onderin dus worden dan zwaarde belast.

maar als je hem naar 2,0 om gaat bouwen zou ik eerst maar eens informeren wat je nodig hebt en wat het kost:vertag :owant misschien bedenk je je dan nog wel:cry

tja geld kost het altijd he....maargoed als je een hoop zelf kan...scheelt het altijd wel iets. kheb een jaartje of 5 bij de opel gewerkt, maar nooit een coupe van dichtbij gezien zoals nu hehehe....

ik heb er geen haast mee....als iemand nog eent ip heeft om een foto te plaatsen zal ik dat zeker even doen...voor/na foto's :P

hier is de auto van jp als ik me niet vergis;)

jpkadett.jpg

ZO HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet tunen orgineel laten zo kom je ze niet meer tegen.

geweldig met de 12 inch velgjes er nog onder.

:wors:wors

Terug
Naar boven