• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

of anders van die 13 inc er op met chrome doppies en chrome randen dan gaat het wel met de shrijfremmen:thumbup en toch retro.

heb ik toevallig ook nog liggen:P-offtopic:angel

Mooi Coupeetje zeg. Op de wielkastrand achter en de deur na, ziet ie er ook nog in een goeie conditie uit!

Die velgen zijn idd gaaf zo:cool:

en er maar 200 euri voor betaald he !

heb er nu ff de velgjes van corsaagsi onderliggen (collega) hmm ietsje sportiever, maaruh die staluh velgen 12" zijn idd ook geinig.

heb nu een zwarte rand onderaan :o

de alfa aan de overkant is voor het echte km gebeuren hehehe 1.9JTD

maaruh nou weet ik nog niet hoe ik een foto plaats :(

gewoon bij http://www.photobucket.com/

even je zelf inloggen en wachtwoord en naam verzinnen

dan foto s daar opslaan dan de bovenste van de 3 balkjes

copieren en bij het opelforum het gele blokje aanklikken de url of zoiets daar je foto plakken.dan op ok drukken en hij staat in letters en cijfers in het grote vlak.als je dan op post reactie drukt verschijnt hij.:P

hoop dat het begrijpend is uitgelegt weet het anders ook niet.suc6.

maar lopen corsa a velgen niet aan als je hem geheel uit de veren krikt.en kun je de velgen nog verwijderen want als je een stalen corsa velg op je kadett legt zit hij naderhand muurvast:cry

ik ga het vanavond even proberen

alvast bedankt !

je hebt over die velgen idd gelijk (grrrrrr) kga de stalen velgen weer monteren vanavond

Origineel gepost door JP28

je hebt over die velgen idd gelijk (grrrrrr) kga de stalen velgen weer monteren vanavond

wheeeeee:jerry:thumbup:thumbup

13 inc staal :Pmet crhome dop en rand hhahha

maar denk dat je je link niet goed geplaatst hebt want er staat alleen een link geen foto.maar dat lukt ook nog wel:thumbup

:swear veren voor een kadett vinden is nie moeilijk, maar voor schokbrekers moet je bij de opeldealer zijn..hmmm....vond in de autostyle gids verlagingsveren geloof 60/40 mm maar daar staat wel bij incl. spordempers...(die ze dan weer NIET verkopen) :thumbdown setje van 4 veren kost €149,- ex korting ;-)

P1010177.jpg

nu die ava dinges nog ff goed zien te krijgen, achja tis net als met de kadellilac : niet alles in 1 keer tegegelijk:P

P1010183.jpg

mn 1200 blokje (met keverluchtfilter) SSSSSST !!!

gel accu's blijven toch het beste he :wub

P1010186.jpg

beetje rottigheid achterin...roestKEVER ?? komt vast door dat luchtfilter hehehe

Origineel gepost door JP28

:swear veren voor een kadett vinden is nie moeilijk, maar voor schokbrekers moet je bij de opeldealer zijn..hmmm....vond in de autostyle gids verlagingsveren geloof 60/40 mm maar daar staat wel bij incl. spordempers...(die ze dan weer NIET verkopen) :thumbdown setje van 4 veren kost €149,- ex korting ;-)

http://i21.photobucket.com/albums/b293/JP28/P1010175.jpg

zie dat het nu wel gelukt is met je foto s

d8 van v-maxx dat je kunt kiezen 60-40 60-60 en 40-40

alleen de veren rond de 100 euro inc:vertag kan ik eventueel voor zorgen.ken de goede man krijg ik misschien nog wel korting:angel

binnekort levert hij ook sport gasgevulde veren zoiets als koni en bildstein.wat je voor 1 koni betaalt heb je bij hem 2 of 3 schokkers voor.

:wors goed nieuws !! moet in iedergeval veren hebben, en dan kan ik net zo goed gaan verlagen..wel zo mooi :wub

zie dr nog een beetje tegen op achter is vrij simpel, maar voor....hmmm...

tips zijn welkom !!!:hmmz

groeten JP

Terug
Naar boven