• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door Toni (Manta A)

@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas

nog geen tijd voor gehad maar het zal niet lang meer duren.

@pipo, zekers goeie tip:thumbup, kan ik iedereen aanraden. Ik heb ze niet vlakgemaakt,

ik houd er niet zo van om veren heet te stoken, volgens mij kun je op die manier de

hele structuur van het materiaal veranderen. Bovendien lijkt het me ook niet nodig

want ze zitten er precies hetzelfde onder als bij de benzen, boven in het rubber en

onder tegen het nokje, en bij mercedes breken ze dan wel vrij regelmatig (de

onderste halve winding) maar daar rust dan ook een paar honderd kilo meer op

de vooras.

Dan moet je maar even wat tijd vrij maken

voor de veren.

Als je een keer in de buurt bent dan kom je

maar even langs, je hebt mijn nummer dus

dan bel je maar even. Kan je mijn projectje

ook even bekijken.

:fy1 schijtuitlaat zit nog niet dicht...grrrr

en de auto is nog steeds niet laag genoeg.....zaterdag maar een poging doen met andere veren....poging nr. 2

achja.....:hmmz

Origineel gepost door ckadett16v

Origineel gepost door Toni (Manta A)

@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas

nog geen tijd voor gehad maar het zal niet lang meer duren.

@pipo, zekers goeie tip:thumbup, kan ik iedereen aanraden. Ik heb ze niet vlakgemaakt,

ik houd er niet zo van om veren heet te stoken, volgens mij kun je op die manier de

hele structuur van het materiaal veranderen. Bovendien lijkt het me ook niet nodig

want ze zitten er precies hetzelfde onder als bij de benzen, boven in het rubber en

onder tegen het nokje, en bij mercedes breken ze dan wel vrij regelmatig (de

onderste halve winding) maar daar rust dan ook een paar honderd kilo meer op

de vooras.

Dan moet je maar even wat tijd vrij maken

voor de veren.

Als je een keer in de buurt bent dan kom je

maar even langs, je hebt mijn nummer dus

dan bel je maar even. Kan je mijn projectje

ook even bekijken.

Ah, nu weet ik wie je bent, sjonge moest ff denken hoor. Ik kom zeker binnekort een keer langs. Ben zeer benieuwd naar je project. Sevenum was wel leuk ja, volgend jaar meegaan hoor.

Origineel gepost door theo

mijn projekt

hier is dus de km kabel voor pipo

coupe%20012.jpg

coupe%20013.jpg

wat voor wielkuipjes zitten daar op

ik heb ook een Golf II en daar lijken de randen verdacht veel op :angel

Laat ik nou net nog een setje van 4 randen en dikke stootstrips hebben liggen.. wie biedt :D :D

wielranden zijn van een d kadett gte

met daaronder zender velgen 8x15 et 5 bandjes 195-45

btw golf 2 past niet golf1 is wel pas te maken

d8 ik al maar wist het niet zeker of hij d kadett was.ziet er gaaf uit met die velgen.

beetje jps jhon player special ook zwart met goud

.p,s de kabel is onderweg

Origineel gepost door pipo

d8 ik al maar wist het niet zeker of hij d kadett was.ziet er gaaf uit met die velgen.

beetje jps jhon player special ook zwart met goud

.p,s de kabel is onderweg

keuze van mijn zoon wordt nm zijn auto

wordt binnenkort 18 ken je nagaan wat een smaak hij heeft

hij wil hem spierwit hebben met parelmoer effekt:cool:

:o je hebt als vader hopelijk iets meer te zeggen.

want wit is niks voor zo,n ding mooier is zwart metalic of iets in die trant:swear

:o je hebt als vader hopelijk iets meer te zeggen.

want wit is niks voor zo,n ding mooier is zwart metalic of iets in die trant:swear

ik rij zelf met een git zwarte gsi met parelmoer effekt

dus dat wordt het niet 1 zwarte in de fam is zat:D

en voor mijn schoondochter een wit corsatje gebouwd met

parelmoer eff en dat is in de zon:cool:en dat wil hij ook:thumbup

Gisteravond de achterklep verder gespoten (spuitnevel moet nog eruit worden uitgepoetst/gepolijst)

En toen regende het.. dus wat doe je dan?? uitlaat polijsten ;)

Voor:

DSC03148.jpg

Na:

DSC03149.jpg

Morgen gaat ie er weer onder 8)

:P en laat pipo nou iets mooi's hebben :wors wat NIET roest...

wat dat betreft is pipo een prima warenhuis hihihi :jerry

das de grap van polijsten toch: elke week ff met een doekie opwrijven he.. Dan roest het echt niet zo snel..

Er komt binnenkort nog een speciaal systeempje onder:angel

o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerry

nieuweaanwinst005.jpg

nou de demper hangt er weer onder.. jammer dat ik die fantastische herrie weer kwijt ben, maar ik ben tenminste niet meer doof na een ritje op de snelweg hehe

Wat een getief om hem weer in de rubbers te hangen zeg.. pfff had ik maar een brug ;)

Mooi systeempje pipo :thumbup

o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerry

jaja tegen die tijd zie je mij misschien ook wel eens bij jou op de stoep staan voor zo's systeem:jerry:jerry

nee is geen zelfbouw.heb een kennis die in rvs sportuitlaten doet.en die heb ik er een mee gegeven en nu laat hij ze in rvs namaken in 52 of 63,5 mm.en als ik dadelijk weet wat het gaat kosten en kan er nog wat aan verdienen ga ik ze leveren.voor hem is dat geen handel.hij doet meer in astra golf honda en subaru.deze van de foto is een proefmodel.die moet ik eerst even passen en als da goed past kan ik hem in productie laten gaan.en dan kan ik ook nog doorgeven wat voor eindstuk ik wil.net als een dunne supersprint of gewoon een dik eindstuk naar keuze:hmmz:thumbup

Terug
Naar boven