• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Er staan nog 2 Kadett C's bij sloperij Prins in Steenwijk. Één van de twee was al wel behoorlijk gestript. Onder 1 nog 3 originele redelijke lichtmetalen velgen, kunnen nog opgeknapt dacht ik.

Denk zal het ff zeggen...Misschien kan iemand er nog wat van maken.

:thumbup zag ik jou gister nou rijden basgsi ? stoplichten na de shell ??

was net te laat...

zijn er nog meer coupe rijders in duiven ????

ja als er iemand mijn coupe bij koopt kan hij hem weer hier showen :Pen is er weer wat loos en word de topic langer:jerry

als ik zo dit forum elke dag een beetje doorspit is de c-kadett toch wel de populairste opel onder de bezoekers, iedereen wil er wel 1 of 1 voor erbij....

zonde eigelijk, want de manta A is toch veel mooier? :jerry:wub:jerry:wub

maar een ckadett lijkt mij ook wel erg leuk hoor ;)

ik heb nog een mooie city hoef alleen nog maare gepoetst te worden gaarne de krik plaat terug te geven zodra deze weer gevonden is.

Origineel gepost door LeroY

als ik zo dit forum elke dag een beetje doorspit is de c-kadett toch wel de populairste opel onder de bezoekers, iedereen wil er wel 1 of 1 voor erbij....

zonde eigelijk, want de manta A is toch veel mooier? :jerry:wub:jerry:wub

maar een ckadett lijkt mij ook wel erg leuk hoor ;)

Manta A vind ik ook echt prachtig hoor!

Deze kwam toevallig op mijn pad, maar als deze ooit weggaat (wel vrij kleine kans) komt er denk ik wel een Manta A voor in de plaats king: :thumbup

:fy1:argue:swear KUT rdw heeft me gevonden....:swear....stelletje....gelijk een cjib acceptgiro sturen he......DUH ik weet zelf ook wel dat er geen apk op zit....

druk drukdruk...om er dus zsm apktje op te vlammen

GRRRRRRRRRRRRRRR

Terug
Naar boven