• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

bedankt zal nog even foto van binnenkant er bij doen dan hebben jullie alles wel gezien denk ik.

fotosopelcityklaar10198cu.jpg

fotosopelcityklaar10202mt.jpg

heb het motor ruim later goed aangepakt toen ik het blok ging wisselen. (was eerst nog geen geld voor)

fotosopelcityklaar20062jf.jpg

foto van het blokje in revisie

imag002850xt.jpg

imag00338of.jpg

Origineel gepost door toppertheo

bedankt zal nog even foto van binnenkant er bij doen dan hebben jullie alles wel gezien denk ik.

Ziet er toppie uit, leuke restauratiefoto's, ziet er allemaal vakkundig uit:wors

Groeten,

Mark:thumbup

heb m'n best gedaan maar was zoals ik al eerder heb vermeld m'n eerste project en was toen pas 19 jaar dus alles was nieuw en moest et zelf maar uitvinden .:hmmz

maar et is allemaal uiteindelijk goed gekomen:)

Origineel gepost door rellie kel

leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nut

Tuurlijk wel, dat zie je verkeerd.....nu kan de rijwind mooi de binnenschermen droog blazen zodat vocht daar geen kans krijgt !?!:o:P

De City ziet er verder zeker netjes uit; ik heb ooit eens een keer een Coupe gezien in dezelfde kleuren.....leek ook wel goed !!

Origineel gepost door Automatic-freak

leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nut

Tuurlijk wel, dat zie je verkeerd.....nu kan de rijwind mooi de binnenschermen droog blazen zodat vocht daar geen kans krijgt !?!:o:P

De City ziet er verder zeker netjes uit; ik heb ooit eens een keer een Coupe gezien in dezelfde kleuren.....leek ook wel goed !!

ja daar zit dan ook wel weer wat in:hmmz

ja een duitser heeft een coupé in die kleuren, volgens hem is deze zo uitgegeven in een zeer beperkte oplage, maar verder onderzoek heb ik er nog niet naar gedaan

en vincent, bevalt de kadett ja al goed? ziet er echt wel mooi uit hoor, ook met die velgen :thumbup

Tot nu toe bevalt hij super! Al is dat na twee dagen nog vrij makkelijk te zeggen :) haha

Origineel gepost door Automatic-freak

ja daar zit dan ook wel weer wat in:hmmz

ja een duitser heeft een coupé in die kleuren, volgens hem is deze zo uitgegeven in een zeer beperkte oplage, maar verder onderzoek heb ik er nog niet naar gedaan

bedankt voor de reactie

ik heb die roostertjes in het spartbord gelast na een tip van de plaatselijke auto sloper.

ik had in 1 van de voor schermen een lelijke deuk en toen kwam de auto sloper met deze twee roostertjes aan zetten.

vandaar dat ze er in zitten en op die plek, weet niet of het de binnenkant droog blaast maar kan best wie zal et weten:hmmz

heb de kleur zo uitgekozen omdat ik rood en zwart mooie kombi vond en heb een keer een foto gezien van een coupe die was half geel en half wit en dacht toen dat kan ik ook maar dan met zwart en rood.:P

er zit dus geen diepere betekenis achter(het leek me wel mooi zo en had het nog niet eerder zo gezien).

Origineel gepost door Vincentariens

Mijn Kadett Coupé C2 1.2n uit 1979!

coupeC2.jpg

Ik zoek nog wat dingen:

Klik

heeft deze nie lang op marktplaats te koop gestaan??komt me bekent voor:hmmz

ziet er mooi uit maar mag naar mijn mening nog wel een beetje zakken:P

coupeC2.jpg

Ik zoek nog wat dingen:

Klik

mooie auto:thumbup

ik heb vorig jaar ook een c1 coupe gekocht.

de eigenaar wilde de auto eerst zelf gaan opknappen en is er ook een beetje aan begonnen maar door tijdgebrek kwam het project stil te staan en uiteindelijk heeft hij em maar verkocht.

de auto ligt helemaal uitelkaar en er moet het nodige aan gebeuren maar gelukkig zitten alle onder delen er al nieuw bij zoals spartbordranden, dorpels, voorscherm, rubbers enz. had de voorige eigenaar al gekocht!:thumbup

toen ik de auto ophaalde kreeg ik er een aanhangwagen vol met onderdelen bij dus als je iets nodig hebt ik heb redelijk wat onderdelen van een coupe.

zal kijken of ik een foto kan vinden en plaatsen.

hier een paar fotos van m'n coupe die nog opgeknapt moet worden.

autoreviesie10243zk.jpg

vanallesennogwat0218ll.jpg

ben van plan om de coupe te verstevigen en een rol kooi er in te lassen en dan een 2liter 16v er in te bouwen.

heb wel eens gehoord dat dat kan en dat lijkt mij ook wel wat.

heeft iemand hier, daar ervaring mee??

Origineel gepost door toppertheo

Ik zoek nog wat dingen:

Klik

mooie auto:thumbup

toen ik de auto ophaalde kreeg ik er een aanhangwagen vol met onderdelen bij dus als je iets nodig hebt ik heb redelijk wat onderdelen van een coupe.

Dat zoek ik nog: Onderdelen die ik zoek.. klikken :D

Maar ik heb hem pas 2 dagen.. dus dit zijn de dingetjes die ik nu wil veranderen..

Terug
Naar boven