• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Dit is mijn c kadett 3/4jaar terug

kadetc.jpg

en zou zag hij eruit in augustus de loods waar ie stond helemaal afgebrand en mijn kadettje ook helaas

Vastgelegd2003-1-700007.jpg

hier ist ook weer feest hoor :fy1:fy1

na een week van onverklaarbare schades aan mijn coupe is uiteindelijk het doel bereikt van de gene die me dit aan hebben gedaan :(

waarschijnlijk zit er zoveel schade aan de coupe dat deze totaallos is.

nu hebben ze als klap op de vuurpijl ook nog eens gister nacht ingebroken in me coupe :mad:

zo maar ff aangifte doen en ja dan maar kijku wat de verzekering zegt, (gelukkig allrisk)

to be continued........

:swear

mijn manta ook nog steeds niet maar dat moet wel zo snel mogelijk gebeuren. paar weken terug had er iemand zijn auto in mijn manta geparkeerd deuk in het achter scherm maar de auto was wel bijna total los

nee geen taxatie, was volgens de verzekering niet nodig

zat onder de 7.000 euro

dus ja ff afw88 wat ze zeggu

wordt vervolgd.......

:angel

me wielen hebben afscheid genomen van me auto (eindelijk na 2 uur ploeteren)

zelf een polietrekker gemaakt (vierkante buis met in het midden een m12 draadeind) deze op de naaf gezet met een stukje buis en een vierkantstukje staal. aan de zijkanten spanbanden die door de velg zaten.

toen een hoop spanning er op zetten wiel naar buiten draaien en met de voet een paar harde trappen tegen de binnenkant van het wiel en het was los met die hap.

toen werd ik helaas gebeld van kom je werken (ach dat was me vrije dag, leverd gelukkig geld op) dus heb verder nog niet gekeken om hoe ze terug te plaatsen. morgen gelukkig nog ff vrij. dus gaan we is kijken wat we allemaal moeten vervangen voor de apk

als je nu een dikke as van +-30 rond in de velg zet en je slaat er dan met een grote hamer op en dan het gat rond dan word het groter en kun je ze volgende keer makkelijker verwijderen.

tenminste als het corsa of astra of e kadett velgen zijn.maarja dat zie je wel aan de et waarde

Origineel gepost door vincent23

nee geen taxatie, was volgens de verzekering niet nodig

zat onder de 7.000 euro

dus ja ff afw88 wat ze zeggu

wordt vervolgd.......

:angel

mijne ook laten taxeren op 2500 euro, hebben ze mij ook afgeraden om te doen, maar toch gedaan.

als ik m in de prak rij, krijg ik er toch nog iets voor. ipv sloop-vergoeding van 50 euro...;)

ooo me kadett is gezakt voor het periodieke kansspel.

maar ach standaard voor-schokdempers er op en terug. (dikke koni's slepte schijnbaar aan bij voledig uitveren)

al met al viel het me mee had meer verwacht

Origineel gepost door josje mobiel

ooo me kadett is gezakt voor het periodieke kansspel.

maar ach standaard voor-schokdempers er op en terug. (dikke koni's slepte schijnbaar aan bij voledig uitveren)

al met al viel het me mee had meer verwacht

Heb je ze niet verkeerd om zitten? Het onderste oog staat uit het midden.

iemand toevallig een idee of er verschil in lengte is bij een koppelingskabel van een c1 met trommels en eentje met schijven ??

morgen even proberen met een andere carb. of de auto beter aanslaat (starten doet ie wel)

en dan maar eens tijd maken om em af te bouwen op mn werk....

to be continued...

:sleeping

ja zal is kijken, maar ach heb als het goed is nu ook al een paar passende dunne dempers dus als ze wel goed zitten dan zet ik die dunne er op

maar vond het zowiezo raar want had er nooit last van dat ze er tegenaan zaten als die opgekrikt waren en de garage plotseling wel.

maar ach het is gelukkig geen dagtaak om ze te verwisselen. dus we zullen zondag wel zien als het een beetje weer is.

Terug
Naar boven