• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door Peter 1.6s Berlinetta

en waar is je stuurkoppeling gebleven van de stuurinrichting.

Steunen zijn inderdaad wel apart.

ik vermoed dat er mss ook wel wat anders kan zijn maar ik zeg niks..

Erik heeft me alles al verteld wat er precies anders (nog verandert gaat worden) is.

:jerry:jerry

Groeten,

Mark:thumbup

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door THIESKE

Pipo,

Heb de beide wielkasten al compleet schoongeboend en in de primer gezet. Nog effe lassen en dan kunnen de spulletjes eronder!

Hoe herken ik H4 lampen :wtf

:oSTAAT ER VOOR OP

duplo. :afro

we waren dus vorig weekend naar Oschersleben gereden met de club en zaterdag kreeg ik daar een telefoontje van bekende belgen die me wisten vertellen dat de mensen van opel tuning magazine wel intresse hadden in een fotoshoot met mijn kadett :D

hier enkele fotos getrokken door onszelf tijdens het gebeuren

normal_oscherschleben003.JPG

oscherschleben004.JPG

oscherschleben005.JPG

normaal over een 3-4 tal maanden verschijnt mijn limo dus in de opel tuning.:jerry

Mhwoehaha!!! Heb gister een Kadett C station gekocht!!! Een witte, stond op marktplaats. Rood interieur. Moet nog wel wat aan gebeuren (voor de apk), maar t is een hele goede basis! Rijdt prima, zeer weinig bijgeluiden, al moet t motortje ff gesteld worden. De verkoper zei dat ie jaren in Zuid-Frankrijk heeft gereden / gestaan als 2e auto. Daarna flink aantal jaren stilgestaan. (dus wel wat uitgedroogde rubbers). Stickertjes van de Franse dealer zitten er nog op!!! Van de week pics, ben niet zo handig in t online zetten hiervan.

Groeten, MArk

Origineel gepost door astra h

we waren dus vorig weekend naar Oschersleben gereden met de club en zaterdag kreeg ik daar een telefoontje van bekende belgen die me wisten vertellen dat de mensen van opel tuning magazine wel intresse hadden in een fotoshoot met mijn kadett :D

hier enkele fotos getrokken door onszelf tijdens het gebeuren

normal_oscherschleben003.JPG

oscherschleben004.JPG

oscherschleben005.JPG

normaal over een 3-4 tal maanden verschijnt mijn limo dus in de opel tuning.:jerry

super wijs man...

is toch zowat t de grootste beloning wat je kunt krijgen als je met je wagen in een blad komt.

vooral als je alles zelf gedaan

congrats man :thumbup :thumbup

danku :D

en dan te bedenken dat dit nogmaar het eerste echte treffen was dat ik ermee gedaan heb:wors

hopelijk evenveel bekijks ermee de rest van de zomer:thumbup

ik was al blij geweest om is ergens een prijsje te winnen maar dit is natuurlijk stukken beter vind ik.

dus voor mij is mijn jaar al gemaakt:D

Origineel gepost door astra h

danku :D

en dan te bedenken dat dit nogmaar het eerste echte treffen was dat ik ermee gedaan heb:wors

hopelijk evenveel bekijks ermee de rest van de zomer:thumbup

ik was al blij geweest om is ergens een prijsje te winnen maar dit is natuurlijk stukken beter vind ik.

dus voor mij is mijn jaar al gemaakt:D

Hoi,

Inderdaad, dat moet een geweldig gevoel geven na al dat werk!

Een zeer mooie beloning:wub

Aankomend weekend kom ik je C ook bewonderen in Lochristie!:wors

Groeten,

hahahaha daar hoef ik niet voor naar loricse of zoiets astra h is al een paar keer hier geweest en heb zelf al pic s gemaakt.wel dan nog met de oude velgen:thumbup

maar topie vette bak en zeker nu met de atsjes er onder word hij helemaal bruut.voor mij zou hij voor nog mogen zakken ,maar hij is nu al super:jerry:jerry:jerry

hahahaha daar hoef ik niet voor naar loricse of zoiets astra h is al een paar keer hier geweest en heb zelf al pic s gemaakt.wel dan nog met de oude velgen:thumbup

maar topie vette bak en zeker nu met de atsjes er onder word hij helemaal bruut.voor mij zou hij voor nog mogen zakken ,maar hij is nu al super:jerry:jerry:jerry

In lochristie komt meer dan alleen de mooie C van Astra h...

Wij gaan nog veel meer mooie c'tjes kijken, gezellig pilsje pakken en waarschijnlijk nog een meer en nog... en..

Groeten,

Origineel gepost door mark vds car hifi

In lochristie komt meer dan alleen de mooie C van Astra h...

Wij gaan nog veel meer mooie c'tjes kijken, gezellig pilsje pakken en waarschijnlijk nog een meer en nog... en..

Groeten,

Persoonlijk wil ik je, toch adviseren om daarmee op te passen, met dat '' en nog en nog een......'' :angel:P:D

Misschien kom ik zondag ook nog wel ff langs... ;)

ik rijd op zaterdag met mark mee.

Mark mss dat ik met de ambulance en de vectra ga mss ook maar alleen met de kadett.

moet ik ff kijken hoe het allemaal gaat lopen

Origineel gepost door Peter 1.6s Berlinetta

ik rijd op zaterdag met mark mee.

Mark mss dat ik met de ambulance en de vectra ga mss ook maar alleen met de kadett.

moet ik ff kijken hoe het allemaal gaat lopen

Komt goed peter,

we zien t wel.. we komen vast wel in lochristie..

Groeten,

Mark

ps: Erik, ik zal aan je denken.. (geef gewoon de champagne de schuld;))

Terug
Naar boven