• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

mogen ze hier wel uitsteken dan, heb je dat ergens zwart op wit dan laat ik mijn ronal velgjes misschien wel verbreden naar 7,5 of 8j :wors

discussie is al vaker op het forum geweest.

maar is ook eens bij blik op de weg geweest met een opel frontera.man had de rechtzaak gewonnen.

ze mogen 3 cm uitsteken,maar als je de verkeerde agent tegen komt zal hij er toch een boete voor schrijven[onterecht]

als je een "rei" tegen de velg aanzet onderkant en bovenkant gelijk mag je tussen de "rei" en de spatbordrand 3 cm meten.

Dat is nogal wat. hoor. moet je meer eens meten vanuit onderkant velg en dan inderdaad 3 cm. klinkt niet veel maar als je het meer schrik je.

idd....

ik denk dat die van mij ongeveer zoveel uitsteken...

het lijkt wel of ze heel ver uitsteken maar ik denk dat als ik het zo zou meten dat ik mss niet eens aan die 3 cm kom...

DSC02731.JPG

de vraag was:

mogen ze hier wel uitsteken dan, heb je dat ergens zwart op wit dan laat ik mijn ronal velgjes misschien wel verbreden naar 7,5 of 8j

8 J is gewoon te doen (al die atsjes enz) allemaal 8j

het gaat dan alleen om de ET waarde (of je wiel breed is naar binnen of naar buiten steekt.

ja ze mogen hier uitsteken.

Nee heb ik niet zwart op wit.

ga even naar de plaatselijke garage en vraag om een kopie van het APK boek.

Daar moet het opstaan.

Origineel gepost door sniksnak

hier rij ik mee rond (gekeurd en al met kenteken)

http://members.home.nl/rtenvad/pages/Coupe%202400%2048er%20webers.htm[img][img]http://members.home.nl/rtenvad/pages/Kadett%20C%20Coupe%2001.htm[img]

Hey,

Dat ziet er inderdaad erg interessant uit!!

Vertel eens wat meer over je coupe...:wors

Groeten,

Mark:thumbup

Origineel gepost door Piet03

omg .. :o ziet er euhh... vooral snel uit :thumbup

ter Apel, laatste weekend van september, sprint en slalom.

georganiseert door opelkadett-c Belgium Hooland.

Origineel gepost door asconaberlina

Coupe%202400%2048er%20webers.jpg

Kadett%20C%20Coupe%2001.jpg

naar mijn idee ziet het er zo wat intressanter uit.:D

linkje:

http://members.home.nl/rtenvad/:thumbup

He, dat is (of was) de Coupe van Barry, toch ...:angel

Dan zal sniksnak wel bij mij uit de regio komen, want volgens mij wou hij deze auto NOOIT verkopen (maar dat kon bij nader inzien wel eens gebeurd zijn ...?!?)...

Daar reden ze eerder altijd slalom mee en dat ding was bloedsnel .... (als ik het mij goed herinner een flinke 2.4):thumbup

Oke, heb ff het linkje bekeken :sleeping

Op de onderste foto staat zelfs mijn oude C2 sedan nog, dus foto's van 1,5 jaar terug ... (meest rechtse gele sedan, met motorkap en achterklep open).:o

Origineel gepost door Automatic-freak

Origineel gepost door asconaberlina

Coupe%202400%2048er%20webers.jpg

Kadett%20C%20Coupe%2001.jpg

naar mijn idee ziet het er zo wat intressanter uit.:D

linkje:

http://members.home.nl/rtenvad/:thumbup

He, dat is (of was) de Coupe van Barry, toch ...:angel

Dan zal sniksnak wel bij mij uit de regio komen, want volgens mij wou hij deze auto NOOIT verkopen (maar dat kon bij nader inzien wel eens gebeurd zijn ...?!?)...

Daar reden ze eerder altijd slalom mee en dat ding was bloedsnel .... (als ik het mij goed herinner een flinke 2.4):thumbup

auto is nog steeds van Barry dus sniksnak zal Barry wel zijn, goeiedag Erik!

auto is trouwens tegenwoordig sneller als toen zit nu een 2.4L in met 96mm gesmede woessner zuigers met bewerkte 2.4 kop met stromingsgunstig bewerkte kleppen met 324 graden nokkenas in combinatie met 48er webers met kelken en daaromheen K en N filters

auto is aardig doorgelast met ingelaste rolbeugel

verlaagd met gele konis

manta i200 voorstoelen

verstevigde vooras en 3.89 achteras met 75% sper

Heb van Kees laatst nog een setje vaste zijruiten voor een Coupe gekocht, volgens mij is hij een beetje aan het opruimen...

Zijn beige sedan staat ook nog op marktplaats :o

@ Barry..... rij je er momenteel ook nog slalom en dergelijke mee ?!?:agent

Terug
Naar boven