• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

:thumbup de manta staat er idd nog steeds, maar ben bezig met een rekord "74 ook fijn...zag van de week een mat zwarte en das ook iest wat ik zoek, handversnelling erop geen automaat meer....

:angel

hoi mensen ik ben nieuw hier

zal me ff voor stellen ik ben dussel uit groningen

en ik heb een c kadett coupe c1 met een liter cih motor er in met een 5 bak en injectie

er zitten 13 inch rsl wielen onder is ook verlaagt

en heeft een risse sport uitlaat er onder

geen slot meer in de achter klep dus elektrisch te openen

heb nog een halve rolkooi liggen maar die moet eerst gespoten worden

en hij is van het bj 1975 oudje dus

en nu wil ik mijn foto`s hier ook plaatsen voor jullie maar ik weet niet hoe het moet kan iemand mij dat vertellen ??

Origineel gepost door fredje

Als je post reply doet, dan even op het 7e vakje klikken en daar het adres van je foto plakken.

Dit zie je door op je foto te gaan staan en dan met de rechtermuisknop eigenschappen te selecteren.

Succes

Gr Ferdie

M4100103.JPG

Ahzo...;)

Srry,

Mark

Hahaah de aanhouder wint.

Strakke auto

alleen een c-kadett kan niet laag genoeg zijn :agent, dus zakken met die hap

Gr Ferdie

ja ik wil hem ook nog lager maken want ik heb nog een veren setje liggen van 8cm maar dat moet ik eerst er onder zetten en dan kijken of ik nog bij mijn garage weg kan komen want hij loopt nu al over de grond bij de straat hahaha

mijn c kadett coupe met een 2 liter injectie motor en een gtrag 5 bak recaro interieur en een gte daschbord met meters en een risse sport uitlaat van voor naar achter

M4100102.jpg

maarja ieder zijn meug

:D

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

yes yes de 100 ste pagina voor de c kadetts:P:P:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven