• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

jep ben chauffeur .

werk bij ANTHECO (een zweeds transportbedrijf) en laad veel groente bij eurowest en waterfood packing.

dus vandaar dat ik er veel kom.

mvg Paul

1004zk.jpg

1003zk.jpg

1002zk.jpg

1001zk.jpg

Hele mooi kadettjes hiero :wors

Over een half jaartje (dan ben ik 18) hoop ik ook een Kadett te kopen voor restauratie. Een city als het kan :wub

Wat ik alleen nog niet gevonden had, heeft zo'n city net als de Coupe's RWD ? Of FWD ?

Origineel gepost door IceFreak

Over een half jaartje (dan ben ik 18) hoop ik ook een Kadett te kopen voor restauratie. Een city als het kan :wub

Wat ik alleen nog niet gevonden had, heeft zo'n city net als de Coupe's RWD ? Of FWD ?

als je heel snel bent :P er staat er hier nog een op de stoep

rot en dus restauratie. 1,2 automaat van 77.een orangje.

de eigenarese laat hem nie meer repareren te veel werk.

dus zal of gesloopt worden of restou project

Origineel gepost door pipo

als je heel snel bent :P er staat er hier nog een op de stoep

rot en dus restauratie. 1,2 automaat van 77.een orangje.

de eigenarese laat hem nie meer repareren te veel werk.

dus zal of gesloopt worden of restou project

Dit is wel erg snel, dat red ik haast niet. En ik moet nog eerst 18 worden, voordat ik ermee begin. Bedankt voor het aanbod in ieder geval :)

Die vraag krijg ik ook weleens,als het voorwielaandrijving was geweest had ik er niet mee gereden.

Al rij ik nu tijdelijk een AX GT:hmmz

167ry9.jpg

5qi1.jpg

dit is de mijne, verdient nog een hoop liefde en aandacht maar dat komt vanzelf wel.

15.jpg

trouwens all show no go met de 1200 motor erin. ik moet de gt/e stickers er nog afhalen. :angel

hey, van deze auto heb ik eens eerder foto's gezien.

Ben zeer goed te spreken over dit concept!!:wub

Mooie stijl!

Groeten,

Mark:thumbup

PS: wat zijn de plannen als ik vragen mag...?

Origineel gepost door DD

dit is de mijne, verdient nog een hoop liefde en aandacht maar dat komt vanzelf wel.

15.jpg

trouwens all show no go met de 1200 motor erin. ik moet de gt/e stickers er nog afhalen. :angel

zoals met alle 2de hands auto's eerst de problemen verhelpen die de verkoper deed besluiten tot het van de hand doen van de wagen.

moeten hier en daar nog stukjes plaatwerk ingelast gaan worden. komt as zaterdag een andere achteras onder, hij heeft net een beurtje gehad. Maar nu eerst hard werken want eind jan verloopt de apk

Verdere plannen zijn, uitdeuken hier en daar, strak trekken en flink afschuren om hem low budget opnieuw in de verf te zetten. het is echt een fun hobby auto.

he DD jij ook hier ik deet hem weg omdat ik een station wou heben

bb1.jpg

ik heb er onder tussen 2

cast.jpg

ik deet hem niet weg omdat hij slecht was want dat wist ik niet ik heb ook maar drie weken gehad dus.

groeten

Origineel gepost door Negatifone

@ bettine of iemand anders die het weet ... hoe kom jij aan die lamellen (op je achteruit ) ? zijn die nog verkrijgbaar ergens ? king:

Euhm ik heb geen idee... ze zaten erop toen ik 'm kocht. Misschien op marktplaats???

ik heb reeds 2 manta's in de garage staan , en was eigenlijk op zoek naar een 3é (eentje voor dagelijks gebruik) maar na niet echt iets naar m'n zin te hebben gevonden heb ik nu een kadettje in de plaats.....

het betreft een k'dett c - city..staalhard en volledig in orde

een leuk 2 liter blokje er in gekoppeld aan een getrag 5 bak

mooi manta gsi interieur....dus we hebben weer iets leuk om mee buiten te spelen:angel:angel

city1wn7.jpg

let vooral niet op de velgjes , want die worden er zo afgehaald en vervangen door 16 duim's msw velgjes....

laat maar eens weten wat jullie er van vinden:vertag

ik vind em wel geinig,

ja die wieltjes moeten echt aangepast worden.... 16 inch past maar in speciale gevallen onder c-kadett...... met xx J en ET xxx (weet niet uit mn hoofd)

ik zou deze bandjes oprijden en dan je atsjes n keer flink onderhanden nemen en gewoon grijs maken ofzo.

oh , ik hoop dat m'n andere velgen dan passen...die kwamen van één van m'n manta's...

morgen misschien gelijk even proberen ...

anders even de banden van deze velgen en op het werk laten poederlakken in het wit...

Terug
Naar boven