• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

als je op het werk kunt poedercoaten ben je gek als je het niet doet..... Wit kan heel bikkel staan rallye stijl... al ben ik zelf meer van neutraal grijs.

Maar dat kunnen we wel aan jou overlaten....

:kewlpics zijn wel verplicht bij nieuwe velgen!!

Gewoon proberen die 16 inch!!, verder een dikke city!, en dan ook nog een 2 liter, ik wou dat ik wat langer gezocht had destijds!

Origineel gepost door Negatifone

7J ET40 voor 16inch als goed is

Denk niet dat dat gaat passen, ze komen

volgens mij tegen je schokdemper aan.

Origineel gepost door ckadett16v

Origineel gepost door Negatifone

7J ET40 voor 16inch als goed is

Denk niet dat dat gaat passen, ze komen

volgens mij tegen je schokdemper aan.

Dat zal afhangen van de velgbreedte in "J" en de et-waarde..

Echter is de kans erg groot dat je ergens iets raken zal. Advies is is proberen en ervaren of vantevoren goed meten en eventueel uittekenen..

Groeten,

Mark:thumbup

ik heb 16" et40 6j 195/35

past zelfs met "dikke" gele konis of vmaxx schokbrekers.

ik heb er wel een spoorverbreder tussen van 5mm dan komt de velg net iets meer naar buiten. en deze kadett is ook 80mm verlaagd.

gaat makkelijk.

dit is mijn nieuwe aanwinst!!

een sedan 2 liter met getag 5 bak

imag0008mh0.jpg

imag0009dw7.jpg

imag0014wu5.jpg

imag0015ph6.jpg

imag0016on7.jpg

imag0019rg9.jpg

laat maar horen wat julie er van vinden.

ja op een afstandje en op de foto lijkt hij wel nieuw :o

is natuurlijk geen nieuwe en heeft natuurlijk wel zijn plekjes maar die zie je zo niet :P

moet wel zeggen dat hij ook gewoon erg netjes is voor zijn leeftijd :vertag

ja best druk maar had even tijd vrij en dacht zal me kadettje er even op zetten.

zitten wel allemaal tellers enz op ja. ziet er best gaaf uit al zeg ik het zelf.

imag0010ke8.jpg

mooie c kadett wees er zuinig op he :thumbup

en ik zoek nog zulke meters die jij bij je versnellings pook hebt weet je die nog ?

PS: houdt er rekening mee dat velen hun brandstofverbruik verkeerd inschatten daar bij velen de km-teller ernstig afwijkt door kleinere wielen/banden.

Mijn laatste C coupe 1200 n deed bijna 1:14 met woonwerkverkeer, maar daar zit ook een stuk max 80 km/u bij.

Ik reed trouwens op grotere banden, 175/70R14, volgens mij geeft dat ongeveer hetzelfde resultaat als de 4.11 achteras vervangen door een 3.89

Naar mijn mening kan het verbruik van een 1200 sterk beinvloed worden door de choke.

Bij mij gaat de choke er af zodra dat kon, dus optrekken, choke terugdrukken, afremmen bij het kruispunt en dan weer een beetje choke geven.

Ik ben ook weer wat verder met mijn kadett. Heb ondertussen de achteras laten maken, tevens is de accu vorige week vervangen en heb ik een schokbreker moeten vervangen aangezien deze afgebroken was. Er is een andere uitlaat onder gekomen maar deze moet nog ingekort worden aangezien hij te lang is.

Ook ben ik verder gegaan met de audio, de radio ging kapot dus ff een nieuwe gehaald, incl 2 speakers voor in de deuren. Achterin een hoedenplank gemaakt en daar ook weer speakers in geplaatst. Uiteraard hier wat foto's:

1000045jx1.jpg

1000046mg1.jpg

1000047vs3.jpg

1000301ww7.jpg

1000302hk0.jpg

1000303fi6.jpg

volgens mij zagen wij (ik en Relliekel) jouw afgelopen weekend door maastricht rijden zou dat eens kunnen kloppen.

volgens mij zagen wij (ik en Relliekel) jouw afgelopen weekend door maastricht rijden zou dat eens kunnen kloppen.

Dat kan heel goed kloppen, ik woon in Maastricht dus rij hier vaak rond:) Was jij ook met een kadett dan? Heb er namelijk geen gezien volgens mij:(

Terug
Naar boven