• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

hier nog wat fotos..

maar het zijn een beetje gare foto's..

DSC02100.jpg

DSC02101.jpg

DSC02102.jpg

DSC02103.jpg

ja ziet er goed uit:kewlpics:thumbup

heb je ook je spagetti spruitstuk gemonteerd, en wat voor nokkenas is het geworden??

Het spruitstuk komt er niet op want het is ooit verlast en nu voor de 2de en 3de cilinder de uitlaat niet even lang en dit zou schijnbaar wel moetten..

ik heb nog steeds geen andere nokkenas,ik wil een 296 graden..nog niet te koop zien staan..dus alsje iemand weet?:wub

gewoon nieuw kopen zon ding.

en als er 2 pijpjes niet helemaal dezelfde lengte hebben tja.

Zou je het verschil echt merken op injectie??

ik weet niet of je verschil merkt..en als jij zegt dat het niet zo is,

dan ben ik ook niet vanplan die er toch wel op te zetten..moet er

weer meer aangepast worden..gewoon orgineel dan maar..

hahaha nee ik ben Carismatuner, mijn andere auto is namelijk een verbouwde carisma. De kadett was eigenlijk als dagelijks autootje maar er zijn ondertussen genoeg plannen mee.

Een vriend van mij heeft de gril gemaakt, ik wil hem wel eens vragen of die er niet nog 1 wil maken, maar ik weet dat hij het erg druk heeft, maar zal eens voor je informeren. Zitten trouwens ook engelmann (imitatie) chrome spiegels op, was ik gisteren vergeten erbij te zetten.

Nu doorsparen voor een paar mooie wielen en dan denk ik dat de kadett er langzaamaan aan moet gaan geloven om helemaal uit elkaar gehaald te worden:cool:

Hij is nu even op vakantie, als hij terug is laat ik wat weten, anders zal ik hem voor de belangstellende even vragen hoe die hem precies gemaakt heeft.:thumbup

ja ik weet wel ongeveer hoe die gemaakt moet worden zit alleen zo krap met de tijd dat ik er zelf niet lang voor kan gaan zitten en dan wordt het toch niet mooi genoeg naar mn zin.

Hmmm, denk dat hij dan wel een handeltje kan beginnen. Doe mij ook maar zo'n gril. Dan moet hij er maar 2 maken Peter, 1 voor mij en 1 voor jou :D

hahaha, het wordt in ieder geval wel mooi gevonden, daar ben ik wel blij mee, dacht eerst dat iedereen van mening was dat je een oldtimertje origineel moest houden maar dat valt weer mee:thumbup

Vandaag komt die gast terug, als ik hem dit weekend zie zal ik het eens vragen.:thumbup

denk dat ik eerder bij jou in de buurt ben als jij bij mij.

We zijn al eens naar mn tante gereden omdat ze sarah werd. even een Sarah popje bezorgen.

Toen had ik de Senator nog dat ging nog wel.

Wanneer ben je weer in de buurt, kunnen we ff rondje gummen met m'n nieuwe manta. ff ouderwets lachen en gummen

shrek3.jpg

Terug
Naar boven