• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Hey mensen, maar weer een update aan mijn kadettje, heb een paar oude wielen van een vriend kunnen overnemen. Beetje opgeknapt en gemonteerd:

By Carismatuner

Denk dat er naderhand toch wat moderners opkomt maar dan heb ik altijd nog mooie winterwielen. Auto was hier nog uit de veren maar hij mag toch nog wel een stuk lager.

hallo weet iemand soms waar ik aan de uitbredingen kan raken voor een C1zoals walter ruhl destijds?groeten maarten nice topic

velgen uit laten lassen en dan dopjes er op en platte bandjes dan ist wel mooi

Daar twijfel ik nog een beetje over, of dit, of ik heb mooie velgjes gezien van lenso, bbs imitaties. Waren ook erg mooi.

Maar ik bedenk me er nog even over, iets anders, had jij mijn laaste bericht over die schokbrekers nog gehad pipo? Zo niet dan stuur ik het even opnieuw.

Betreffende de gril, ik heb het doorgegeven aan die vriend van mij, hij wist zelf niet zo goed wat hij ermee moest, aangezien hij twee grillen nodig heeft e.d. Ik weet niet of jullie deze zelf hebben? Als dit het geval is zal ik nog eens vragen of die het wil doen en wat hij ervoor telt.

Origineel gepost door orangecity

velgen uit laten lassen en dan dopjes er op en platte bandjes dan ist wel mooi

Daar twijfel ik nog een beetje over, of dit, of ik heb mooie velgjes gezien van lenso, bbs imitaties. Waren ook erg mooi.

Maar ik bedenk me er nog even over, iets anders, had jij mijn laaste bericht over die schokbrekers nog gehad pipo? Zo niet dan stuur ik het even opnieuw.

Betreffende de gril, ik heb het doorgegeven aan die vriend van mij, hij wist zelf niet zo goed wat hij ermee moest, aangezien hij twee grillen nodig heeft e.d. Ik weet niet of jullie deze zelf hebben? Als dit het geval is zal ik nog eens vragen of die het wil doen en wat hij ervoor telt.

mm kan ik zo niet zeggen dat ik die heb gehad:hmmz

Voor het maken heeft hij twee grillen nodig. Als je die hebt dan zal ik eens vragen of hij dan een gril kan maken en wat hij ervoor telt.

Ik kan echter niets beloven aangezien ik weet dat die het erg druk heeft, maar ik ga erachteraan.

Origineel gepost door Shrek!

Hmmm, denk dat hij dan wel een handeltje kan beginnen. Doe mij ook maar zo'n gril. Dan moet hij er maar 2 maken Peter, 1 voor mij en 1 voor jou :D

maak er maar 3 van want wil er ook al lang eentje :)

Origineel gepost door orangecity

Voor het maken heeft hij twee grillen nodig. Als je die hebt dan zal ik eens vragen of hij dan een gril kan maken en wat hij ervoor telt.

Ik kan echter niets beloven aangezien ik weet dat die het erg druk heeft, maar ik ga erachteraan.

Ik heb ze wel.

Ik denk alleen dat dat voor Shrekje wat langer duurt dus dan zou ik eerst mogen...

hahaha, zal eerst eens vragen of hij uberhaupt eraan wil beginnen om er een paar te gaan maken. Maar als alles doorgaat zie ik hem vanavond en zal ik het vragen:P:thumbup

Ik heb het hem gevraagd maar hij heeft op het moment heel erg weinig tijd. Hij heeft pas een nieuwe baan en een nieuw huis gekocht, hij gaat de komende tijd dan ook vrij veel werken.

We zouden ook nog wat dingetjes aan mijn dettje doen maar ook daar komt die voorlopig niet aan toe. :cryr:(

Ook nog maar eens een update:

Zo was hij

mar2007-0001.jpg

Wat nieuwe onderdelen erop

apr2007-0071.jpg

mei2007-0028.jpg

En nu staat hij deels gestript te wachten op een restauratie

sep2007-0018.jpg

Vandaag het oudje winterklaar gemaakt, eerst zoveel mogelijk oude tectyl weggehaald, zag er allemaal nog vrij netjes uit, 1 plaatje aan de onderkant kunnen ontdekken.

Vervolgens de bodem volledig opnieuw getectyleerd, toen de wagen gepolijst met een poets/polijst apparaat en toen in de wax gezet. Meteen weer wat foto's gemaakt":

2005187760103511611_rs.jpg

2005138552967836953_rs.jpg

2005184368224543000_rs.jpg

2005187540252448203_rs.jpg

2005182222371743513_rs.jpg
[/list]

2002312376100665723_rs.jpg

Komt allemaal nog goed, velgen zijn iets voor volgend jaar denk ik, verlagen moet ook nodig gebeuren.

Als eerste wil ik een kleinere sportuitlaat, want deze is veel te lang en dat ziet er helemaal niet uit, dus als iemand iets weet voor een ctje.

Origineel gepost door Kadett__Coupe

Origineel gepost door kadett-c-coupe

sevenum is een meeting, dus joep bedoelt waarschijnlijk dat ie op die meet aangeboden was:hmmz

Lijkt me sterk ! want de jonguh waar die van is geweest is nooit op een meeting geweest met deze auto en heeft hem zelf anderhalfjaar in bezit gehad .. dus zou dan poosje terrug moeten geweest moeten zijn '' Dan zou het miss kloppen

Foto's :cool:

Maar fkes wat Foto's geschoten :?:

06042007975wr0.jpg

06042007974cz1.jpg

06042007973tr0.jpg

06042007971wc6.jpg

06042007972ew3.jpg

06042007976tc4.jpg

Even opmerking '' kheb net een tunnelkapje gekocht dus da traanplaat is er over een uurtje dr af 😉

deze staat nu toch op mp? wat zijn de "plekjes" die erop zitten?

Terug
Naar boven