• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

JA, maar dan wel een Automatic !!!:angel

Kon het toch niet laten, het zou me ook niet in dank afgenomen worden als het een ander merk oldtimer zou zijn geworden ... :o

(zeker niet als evenementen-commissie van de KadettCClubNL) :D

Mvg Erik

gewoon een andere vuldop halen is universeel.

en die slang zal moeilijk worden denk ik.anders gewoon een waterslang inkorten of een universele van een andere auto nemen

en inkorten

ff je oude slang meenemen naar een automaterialenzaak, krijg je een nieuwe flexibele wel, doet het ook wel, zit dan alleen een knikje in. maar zo heb ik het gedaan. werkt goed bij mij

Ik vind dat nog altijd zen charmes hebben met zo'n venyl dak

Hebben ze dat origineel zo gemaakt ?

Mvg stef.

Opel auto's Vectra 2.0 16v op LPG

Corsa 1.5D

Kadett C coupe.

Origineel gepost door bryght

iemand enig idee hoe ik aan een carterventilatieslang(naar het luchtfilter) en een olievuldoppakking kan komen?

al opgelost!

pakking hadden ze gwoon bij de opel dealer king:

slang heb ik dichtgestopt met een rubber dop met daar een gaatje in voor een slangetje welke naar een apart flesje loopt..

scheelt warme lucht en rotzooi in je carb..

nog een foto van mijn kadett nu met stickers..

DSC02241.jpg

heheeej mooi kadettje jaa Rop.

Ik ken hem zo langzamerhand ook van binnen en van buiten:P hahaha. Nog ffkes en dan kenne we samen gaan toeren als ik mn aero klaar heb:cool: Komt goed!!!!

ja jeroen plek der is een fotoke bij van jou nieuwe aanwinst:thumbup:jerry:jerry.

enne rop tis wel een vette bak geworden zo hahah zitten heel wat kopzorgen en grijze haren in ahahha.

maar is nu ook wel mooi om te zien:cool:

binnekort gassen als je nieuwe motor klaar is:jerry:jerry

Ik heb zo snel geen foto van mijn aero. Zal ik van t weekend wel ff posten. Is wel jammer datie nog niet terug in showroomstaat is:P Enneu morgenavond gaat rop zn motor weer in mekaar en dan gaat ie gauw genoeg weer de kadett in.:D:D

Quote:
Origineel gepost door jeroenus

Ik heb zo snel geen foto van mijn aero. Zal ik van t weekend wel ff posten. Is wel jammer datie nog niet terug in showroomstaat is:P Enneu morgenavond gaat rop zn motor weer in mekaar en dan gaat ie gauw genoeg weer de kadett in.:D:D [/quot]

Aero uit gemert?

Ben zeer benieuwd!!!

Succes,

Mark:thumbup

Bedankt mark, enneu is trouwens de groene aero uit gemert!! (dacht dat de vorige eigenaar in milheeze woonde)

zal voor veel mensen een bekende zijn. Ik probeer van het weekend een paar foto's te posten hoe het ermee staat. Schiet trouwens aardig op, het front zit er alweer in....

Komt allemaal goed!!

Terug
Naar boven