• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door jeroenus

Bedankt mark, enneu is trouwens de groene aero uit gemert!! (dacht dat de vorige eigenaar in milheeze woonde)

zal voor veel mensen een bekende zijn. Ik probeer van het weekend een paar foto's te posten hoe het ermee staat. Schiet trouwens aardig op, het front zit er alweer in....

Komt allemaal goed!!

Hoi,

dat is idd een bekende aero

Debbie's Aero;)

Succes,

Mark:thumbup

hey mark,

volgens mij is er iets mis gegaan zondag met de nokkenassen..

volgens ronald heb je nu een 2.0e as, maar je moest een 2400 as hebben..zal het uitkomen als ik die as dit weekend kwam halen?

Groet Rop

Origineel gepost door Rop

hey mark,

volgens mij is er iets mis gegaan zondag met de nokkenassen..

volgens ronald heb je nu een 2.0e as, maar je moest een 2400 as hebben..zal het uitkomen als ik die as dit weekend kwam halen?

Groet Rop

Hoi Rop,

Je bent deels goed geinformeerd.

Echter; Een tijd geleden heb k een nokkenas gekocht van dezelfde persoon als waar ronald jouw nokkenas heeft gehaald. Nu vermoeden we dat onze nokkenassen ooit zijn verwisseld. Dat wil zeggen. ik heb die van de 2.0 (waarschijnlijk) en Ronald heeft er een mee gekregen van een 2400. Maar dat weten we nog altijd niet zeker aangezien mijn nokkenas compleet zoek is..

Gisteren heb ik 3 kwartiertjes gezocht en ga zodadelijk weer naar huis zoeken. Zodra ik m vindt laat ik het weten. Hoe dan ook het is niet 100% zeker dat ik een 2.0 as heb. wel waarschijnlijk. Maar daar weet ronald van.

Groeten,

Mark:thumbupps; weerhoudt je er niet van om al eerder ergens anders n 2.0 as te kopen. Wie weet vindt ik de mijne wederom niet. Al MOET ie ergens zijn!

heee rop, eindelijk klaar:D ziet er goed uit ja!

loopt ie alweer met je nieuwe blok erin?

en ja jeroenus, laat maar es wa foto's zien van jouw nieuwe aanwinst:jerry:jerry

Ja klopt mark, is inderdaad Debbie's aero geweest (ik ken dr zelf niet maarja) Enneu hanzel ik post van t weekend ff een paar foto's. Jij hebt m al in het echt gezien, kun jij vast zeggen of het iets is of niet...:P:jerry

Het is zeker wat:thumbup

is een erg net ding (als je de schade die hij heeft/had wegdenkt) dus dat wordt dalijk weer een hele mooie:D en een leuk kleurtje

Zoals beloofd hier enkele foto's van mijn aero.

bij aankoop:

STA71187.jpg

STA71188.jpg

al enkele onderdelen verwijderd:

STA71194.jpg

STA71193.jpg

zelfs het rechterbinnenscherm is op 3 plaatsen geknikt:

STA71195.jpg

van de voorkant:

STA71196.jpg

hier heb ik het binnenscherm weer recht getrokken en zit het "nieuwe" voorfront er ook weer in:

STA71209.jpg

"nieuwe" front zit op zijn plaats:

STA71206.jpg

ook heeft mijn aero een kleine achterschade die ik ook meteen ga herstellen:

STA71191.jpg

en nog een laatste foto van hoe hij er nu bij staat:

STA71212.jpg

Zodra er vorderingen zijn laat ik het jullie weten, maar ik hoop hem toch aan het einde van dit jaar klaar te hebben.

groeten jeroen.

Origineel gepost door dussel32

jammer van die schade van je aero,ja wou mijn coupe echt nog wel ruilen met je aero ,ook met deze schade

Wil jij je coupe nog kwijt dan?

ik wil hem wel kwijt maar ik heb er net een andere motor ingehangen en wel een 2.2 i met 85.000 km

en ik wil hem wel kwijt voor een mooie aero

dikke aero ja! als ik dat zo zie kunnen we van de zomer weleens een mini c kadett meeting houden. in de buurt van asten/deurne. volgens mij aardig wat c rijders hier in de buurt:thumbup

Origineel gepost door black champion

bij jou ist nie normaal hans! haha

zal binnenkort weleens met de mijne langskomen

nou ik ben een beetje aant inkrimpen hoor:P

hahaha.

ben nu eerst de coupe aant maken met die andere neus en aan de buitenkant kaal.als die klaar is gaat die weg en dan begin ik eerst aan de station denk ik en dan de b kadet v6

ben nu met mijn huisje toch bijna klaar

Origineel gepost door black champion

dikke aero ja! als ik dat zo zie kunnen we van de zomer weleens een mini c kadett meeting houden. in de buurt van asten/deurne. volgens mij aardig wat c rijders hier in de buurt:thumbup

Hey,

Das mooi, die bestaat al in jullie regio.. De Burger King meeting te Son, georganiseerd door Ferdie (rode c met 2 witte strepen) En dat meerdere malen per jaar

Groeten,

Mark:thumbup

Terug
Naar boven