• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door superkadettje

zekers

je gaat toch niet zoon mooie WITTE ckadett vernagelen!!!

vind ik eigenlijk ook eigenlijk moet hij gewoon geheel standaart zijn met kleine dikke velgen en verlaagt witte knipperlichten en andere achterlichten.maar zo dat je hem ten alle tijden orrgineel kan maken

:jerry:jerry

als ik kan toch niet de 1e ben.

Vind het ook wel jammer zeker gezien het feit dat het een hele knappe witte kadett was.

Zo vaak zie je deze ook niet.

tja maar van de andere kant iedereen moet hem maken zoals ie hem zelf wil hebben.

Jammer vind ik het wel.

ben zelf ook geen fan van die strepen..

ook die ruitenwisserdingen zijn zo ontzettend fout..

als je voor de sport look gaat doe t dan in 1 keer goed..

dwz: recaro's, rolkooi, verlagen.

kzal binnekort nog wel eens wat foto's maken van de mijne..

Originally posted by pipo

Origineel gepost door janc-kadettsedan

Foto-RKT3HVKE.jpg

Foto-TTIQMP4A.jpg

Foto-EF7HZEIG-1.jpg

vond de auto eerst beetje te bruidsauto omdat hij ook wit is en ik wil toch meer naar de rally afdeling :cool: word deze week verlaagd en moeten nog hella rally lampen op iemand?

Wat hebbie nou gedaan !???:puke:wtf:o Sorry hoor, met verlagen en een paar mooie wielen was je klaar geweest. Nou is het echt een Halfords-bak, eeuwig zonde.:cry

nee trekt op nie veel eh.....

ook de velgenkeuze is totaal fout voor een kadett c...

(ats cup heb ik gelezen)

kan je beter deze houden.

maar ik begrijp je wel... volges mij ben je ook nog redelek jong..

(niet kwaad bedoeld ofzo hoor)

Als Jan het zelf maar mooi vindt, dat is het belangrijkste!

Maar verder is het ook absoluut mijn smaak niet. Vond hem mooi zoals hij was, maar nu niet echt meer. "ruitenwisserspoilers" doen afbreuk aan de auto, evenals de "viperstrepen" die, zoals het woord al zegt, alleen mooi staan op een dodge. Bumpers moeten er wat mij betreft ook weer op, maar goed.

ik ben nu 19 dit is mijn eerste auto en ik wil dus echt niet in een bruidswagen rijden, die ruitenwisser spoilers zijn er al lang af maar nu klapperen de wisser op de snelweg:hmmz, ik doe alleen dingen aan mijn auto die ik zo binnen een dag terug kan veranderen ben gewoon beetje aant proberen en ik vind die strepen toevallig vet, ik spuit hem niet mint groen ovzo, niets tegen de hulk maar ik vind die kleur niet echt mooi, de auto wel maar ik zie ook veel mensen die, die auto wel mooi vinden. smaken verschillen, toch? ik heb hier in de buurt alleen nog maar goede reacties gekregen is denk ik een leeftijd kwestie :)

ik was ook 19 toen ik mn C kadett had...

maar die was ook gewoon verlaagd en brede 13 inchers

als ie eenmaal verlaagd is het echt geen 'bruidsauto' meer :afro

Ben het ook met de anderen eens, dat het zonder strepen mooier is. Het mooiste is een kadett c toch helemaal origineel en dan alleen zeer laag en brede kleine wielen met platte bandjes :thumbup

ik was 17 toen ik mn 1e had inmiddels ben ik dan 23 en de strepen tuning heb ik nog nooit zien zitten.

Maar wat ik ook al eerder zei. Het belangrijkste is dat je hetzelf mooi vind.

Als jij er blij mee bent is het toch goed.

Maar tipje van mij.

Verlagen

Brede wielen

Platte bandjes.

Bumpertje weer monteren

En die strepen eraf.

Origineel gepost door Pietje

ik was 17 toen ik mn 1e had inmiddels ben ik dan 23 en de strepen tuning heb ik nog nooit zien zitten.

Maar wat ik ook al eerder zei. Het belangrijkste is dat je hetzelf mooi vind.

Als jij er blij mee bent is het toch goed.

Maar tipje van mij.

Verlagen

Brede wielen

Platte bandjes.

Bumpertje weer monteren

En die strepen eraf.

ben jij pas 23 ppff:hmmz

weet nog wel van mijn eerste kadettje was toen ook 17.

13 inc ats er onder met 205 60 13 banden:o

dan jalouzietje er ahter op.

voorspoiler van een ascona sport maar dan ingekort:hmmz

windsplitters op de schermen

luchthapper op de kap

spoiler achter

zonnedakje

dikke hella s er voor op

night rider lampjes:puke

27 mc op de achterklep van 2 meter lang

spatlappen enz enz.

kermisatractie was er niks bij hihihhih

maarja je ben jong en je wilt wat :agent

Mijn eerste Kadett C kocht ik ook op m'n 17e

Compleet origineel, de Berlinetta. Na enige tijd smoortjes eronder. Nu enige jaren later restuareer ik deze weer naar originele staat!

Maar tis maar net wat je wil..

Echter wanneer je tuned gaart mijn smaak uit naar functioneel tunen.

Groeten,

Mark:thumbup

Ik zou hem ook verlagen en platte bandjes.

Strepen eraf.

Wil je meer naar de Rally-look dan kun je beter een (halve)rolkooi monteren.

Ook zou ik dan een voorspoilertje van een Golf 1 monteren (de kleine, dus niet die van de GTi. In het midden even verwarmen en dat past prima.

Om redelijk goedkoop mooie velgen op je auto te krijgen kun je je huidige velgen laten verbreden, stralen en opnieuw laten spuiten of poedercoaten. Dán heb je mooie velgen, goed in de lak. Kosten zullen (goed gedaan) zo rond de 200 euro uitkomen. Probeer daarvoor maar eens mooie velgen met goede lak, die ook nog eens de klassieke rally-look hebben, voor te vinden.

Ik zou wel bumpers monteren, wil je van het chroom af dan zullen bij het wit mat-zwarte C1 (die zijn smaller) bumpers erg mooi staan.

Groeten, MArk

Origineel gepost door black champion

heb je nou toch nog allemaal of niet hans?:jerry

:fy1 echt nie.haha

maar stond jij gister ook nie met je net aangeschafte bolide in liessel bij de kerk:hmmz

kost ook iets meer als mijn koetske hahaah:angel

maar is wel een vette bak die van piet

Origineel gepost door janc-kadettsedan

ik ben nu 19 dit is mijn eerste auto en ik wil dus echt niet in een bruidswagen rijden, die ruitenwisser spoilers zijn er al lang af maar nu klapperen de wisser op de snelweg:hmmz, ik doe alleen dingen aan mijn auto die ik zo binnen een dag terug kan veranderen ben gewoon beetje aant proberen en ik vind die strepen toevallig vet, ik spuit hem niet mint groen ovzo, niets tegen de hulk maar ik vind die kleur niet echt mooi, de auto wel maar ik zie ook veel mensen die, die auto wel mooi vinden. smaken verschillen, toch? ik heb hier in de buurt alleen nog maar goede reacties gekregen is denk ik een leeftijd kwestie :)

Hoi Jan,

Ok ik vraag het toch: in welke staat verkeerd deze kadett C limo? Dit vooral wat roestvorming betreft..

Mocht deze in goede staat zijn en wil je de bolide evt verkopen dan ontvang ik graag een reactie van je per mail of dergelijke.

Hartelijk dank,

Mark:thumbup

vds_luidsprekerbouw@hotmail.com

Terug
Naar boven