• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Wat heeft iedereen toch tegen strepen :P:P

De mijne kent iedereen ondertussen wel, maar ben t er wel mee eens dat die witte mooier is zonder de strepen.

Gr Ferdie

Origineel gepost door fredje

Wat heeft iedereen toch tegen strepen :P:P

De mijne kent iedereen ondertussen wel, maar ben t er wel mee eens dat die witte mooier is zonder de strepen.

Gr Ferdie

Ik was al aan t wachten op jouw reactie... whaha:jerry

Origineel gepost door pipo

:fy1 echt nie.haha

maar stond jij gister ook nie met je net aangeschafte bolide in liessel bij de kerk:hmmz

kost ook iets meer als mijn koetske hahaah:angel

maar is wel een vette bak die van piet

nee stond niet in liessel, de coupe komt alleen buiten met lekker weer.:)

Origineel gepost door black champion

heb ik nog nie als het een keer een weekend beter weer is ga ik hem halen en dan komen er gelijk foto's hier

ja kan er ook posten van de meeting van vorig jaar hahahaha

heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super

was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper's de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni's en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto'tje maken

Origineel gepost door black champion

geloof niet dat ie op een meeting is geweest. alleen ff op sevenum, heb je daar foto's gemaakt? zet hier maar neer dan.

nou ik ken piet en zijn kadett goed.is al op menig meeting geweest samen met zijn maat met de city:thumbup

skon spul alle twee

Origineel gepost door janc-kadettsedan

heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super

was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper's de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni's en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto'tje maken

een sedan city of station is standaart hoger dan een coupe

maar als je 60-40 besteld en je krijgt 80-70 dan is er toch iets nie goed haahah ander zou het 80 -60 moeten zijn of heb je klinkers in je koffer:P maar is nie duur voor gele koni s en veren.normaal is een veren set gemiddeld 95 euro en een set gebruikte gele koni s vragen ze onderhand al 150 tot 200 euro voor:hmmz foutje bedankt haha denk normaal dat je voor gele koni s al 100 euro per stuk betaald.:thumbdown

hier paar pic's kan iemand zien of dit koni's zijn, zo?

MiniFoto-A7QVV3FA.jpg-1

MiniFoto-6P77KVM8.jpg

MiniFoto-MKXWYZLL.jpg

nee zo,n goede ogen heb ik niet hahaha dan moeten de foto s toch groter zijn.maar zo te zien zijn ze niet zo dik als koni

en de kon is van voor hebben meestal de bevestiging uit het midden zitten.ouwe type tenminste

Super!, geen klagen..:thumbup, vandaag 2 cm omhoog gegaan voor, ligt nu helemaal vlak en de meeste drempels gaan nu goed.

Breekt lekker makkelijk uit ook:thumbup:wub

heb jij die blauwe coupe van dussel32 met de 2.2 die hij er net in gezet heeft???

of is het een andere die hij ook nog had? :hmmz

maare waar zijn de :kewlpics

groeten.

Terug
Naar boven