• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

kadettzij.jpg

dit is mijn auto. sorry van de slechte foto.

groetjes maaike

origineel gepost door c muis

kadettzij.jpg

dit is mijn auto. sorry van de slechte foto.

groetjes maaike

maakt nie uit en c ziet er altijd goed uit:P

nu nog andere velgjes en wat zakken en hij is klaar

wat zeg je nou . ik heb de c1 schermen besteld en de knipperlichten want ik vind dit geen gezicht maar nu ik jou zo hoor heb ik dus nog meer nodig motorkap klopt dus ook niet en grill

heb ik zo niet liggen maar stuur me maar en u2u of mail als je interrese hebt dan zal ik precies uitleggen wat de mogelijkheden zijn

hoe ik er zo op kijk heb je een dekplaat en schermen en knipperlichten van en c2 nodig.

of front motorkap en grill van een c1.

maar weet niet of z het front wat hebben aangepast uitgezaagt of zo voor de koplamp bevestiging.

dan zou je foto s van rechtvoorruit moeten hebben en de binnekant

Volgens mij is het een C2 met C1-schermen en alleen de C1-knipperlichten op de bumperdekplaat gemaakt ... dus alleen C2-schermen en knipperlichten nodig en de gaten in de dekplaat (van de knipperlichten) dichtmaken !!!

**-UV-** is C2-serie kenteken !!!

Mvg Erik

ja het is en c2 met c1 schermen heb nu namelijk ruimte naast me koplamp de c2 schermen heb ik al liggen en knipperlichten ook de c1 knipperlichten zijn niet ingebouwd ze hangen onder me bumper dus er zit geen gat de kofferbak is rot dus die ga ik nu lassen de achterschermen en de rest is al gedaan daarna gaat hij naar de spuiter voor strakmaken een spuiten in dezelfde kleur als die nu is komt van een kadett champion

groet roy

zal de fotos van het project wel posten hier als ik begin

toch maar en paar fotokes van de totalosse coupe.die ik nieuw leven in blaas. als geintje begonnen 2 jaar terug :P door dat [noem geen namen]iemand een raar bouwwerk maakte :puke en ik vond dat dat beter kon:hmmz american project :P schiet nu aardig op.afgelopen jaar door verbouwing weinig aan kenne doen.

maar hopelijk af als er meeting is.kan die meteen weg hhahaha staat hier te vol

199952583_5_rUrX.jpeg

199952119_5_63Kr.jpeg

199952121_5_jQ1G.jpeg

Ik had ff een vraag met betrekking tot de 1200 s motor.

Ik heb in mijn city een andere gereviseerde 1200 s gezet en nu heb ik alles eraan gebouwd.

Maar nu loopt ie heel vreemd.

Met de choke uit loopt ie wel en klinkt als volgas maar hij heeft

totaal geen trekkracht en als je de choke iets terug duwt dan slaat ie af.

En de gas reactie is ook vreemd als je heel iets gas geeft dan lijkt het net of je volgas geeft.

Alles is origineel alleen van de kop zijn de kanalen licht bewerkt.

De bougies staan op 0,7 en de onsteking op 0,4

Ook heb ik geen mooie kleur op de bougies.

En volgens de merktekens staat de ontsteking goed.

Als je probeerd te rijden en je geeft gas heb je geen trekkracht en slaat ie meteen af.

Wie kan mij vertellen wat er verkeerd is of wat ik eraan moet doen.

Mvg Patrick

Het probleem is opgelost heb er een andere carburateur opgezet en nu loopt ie weer als vanouds.

De carb. die er op zat was van een 1200n met 52 pk en nu heb ik de carb.(12s) die van het blok af

kwam erop gezet en hij sloeg in 1 keer aan en liep meteen netjes.

Mvg Patrick

Die ik eraf had gehaald was ook een solex maar dan een dubbelle, dat is een irmscher kit met een solex 40DDH.

Toen heb ik m naar origineel gebouwd met de orginele solex maar dat liep niet goed en nu zit er een solex

op van een 12s en nu loopt ie fantastisch netjes 850 toeren stationair en hij spint als een kat.

Deze zat er eerst en dat liep super maar voor normaal gebruik is het niet zo fijn dus

nu is ie weer origineel en gaat de dubbelle de vitrinekast in.

user_506_gal_1_pic_4.jpg

Mvg Patrick

origineel gepost door HiP #2

M'n pa was even aan het tekenen geweest :D

myfirstopelok4.gif

myfirstopel2um9.gif

@pipo: ziet er gaaf uit man! wat voor grill komt er in?

so die kan tekenen:thumbup

ja de grill :hmmz moet een beetje vierkante gaten worden

Ik zit er ook al een tijd over te denken om een auto te verbouwen, maar hoe zit het met keuren? Of zijn zoals die achterlichten gewoon goedgekeurde lampen uit een andere auto?

origineel gepost door HiP #2

Ik zit er ook al een tijd over te denken om een auto te verbouwen, maar hoe zit het met keuren? Of zijn zoals die achterlichten gewoon goedgekeurde lampen uit een andere auto?

nou ten eerste zou ik geen kadett zo drastich gaan verbouwen vind ik zonde.maar deze was van orgine een groene auto met zwart viniel dak die een keer rood is gespoten.

ik heb deze verkocht aan een vriend en daar hebben ze achterop gereden totaallos toen reed hij hem voor nog in elkaar en heeft hij het viniel van het dak getrokken.ofwel dit was een sloper:hmmz.toen heb ik hem tegen wat onderdelen verruild.en ik dacht ach tis toch een sloper laten we eens gek doen.alleen is het een beetje uit de hand gelopen haahh

achterkant zijn rode lampen met e keur dus legaal alleen zonder refelctor maar die plakken we er wel op

en verder alles aan de buitenkant verwijdert wat dus ook mag komen golf 1 koplampen in en een paar knipperlichten.

en verder heeft hij geen rare uitstekende delen.dus alles legaal.

hoop er dit jaar mee naar de meeting te gaan :D

en dan gaat hij er toch weer uit want ik heb kadettjes zat

Terug
Naar boven