• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Dit is mijn Ctje uit '77

ctje.jpg

Mvg Daniel

Mijn trouwe excity. Heel veel plezier ermee, was een heerlijk wagentje, heb er altijd met veel plezier in gereden. Wees er maar zuinig op:thumbup

origineel gepost door orangecity

Mijn trouwe excity. Heel veel plezier ermee, was een heerlijk wagentje, heb er altijd met veel plezier in gereden. Wees er maar zuinig op:thumbup

Dat gaan we zeker doen. Plannen zijn er niet echt, gas en evt standkacheltje erin, en dan lekker rijden. :cool:

origineel gepost door EddyReuneker

erg mooie city, zit zo te zien nog goed in de lak! Gewoon goed onderhouden en doen waarvoor ze gemaakt zijn....rijden!!!

Dat is ook de bedoeling, het is mijn gewoon dagelijks vervoer. Auto'tjes maken ze niet om in de schuur onder een doekje te staan, vind ik!

Ondertussen zitten er alweer andere wieletjes onder.

Dit is mijn parade paardje a.k.a drempelschaver

4107.jpg

4108.jpg

Rondrit20091.jpg

Rondrit20025.jpg

Rondrit20145.jpg

Het was een 1600 automaat maar er licht nu een 2.0E injectie in met een 5bak :P

iemand nog intresse in een c kaddet sedan uit 77 met 2.4 en 5 bak op LPG:)nieuwe krukaslagers krukas opgemeten en gepolijst bewerkte 2 l kop met 2.4 nokkenas. nieuwe pakkingen en keeringen en waterpomp.

rondom schijven , sr tellers + spiegels, manta 400 interieur en ik zal vast nog wat vergeten zijn

ik wil zelf weer terug naar 8 cilinders en heb nu 2 leuke plymouths op het oog. dus wil ff peilen wat ik voor mijn kadett kan krijgen , en als dat me aanstaat mag hij weg... anders blijf ik er in rijden hij is net weer 2 jaar goedgekeurd:)

weet ff niet hoe ik de foto hier krijg , maar hij staat een paar bladzijden terug(blz 114 in deze topic bovenaan(groene c kadett)

o ja dan krijg je er ook nog wat reserve onderdelen bij o.a

COMPLEET injectie systeem, 2.4 onderblok met goede drijfstangen en goede krukas 1e ondermaat en een carterpan.

sedan1.jpg

foto is inmiddels gelukt:P

Zaterdag hebben we onze nieuwe aanwinst opgehaald.

Het is een 78er 12S coupe luxus met naar de staat gezien 42000 org kilometers.

De plannen zijn als volgt de schade herstellen en de roestplekjes die eraan zitten weghalen en compleet overspuiten

en dan -80 verlagen en 8j sr velgen met 175/50 13 dunlopjes eronder en ook komen er sr spiegels.

Hij blijft zoals ie eruit ziet met al het chroom eraan en de 12s onder de kap misschien dat

er nog een rvs uitlaat onder komt van risse motorsport want die heb ik nog nieuw liggen.

Het blokje loopt als nieuw en is kurkdroog en het interieur is ook als nieuw zelfs geen gaten in de hoedenplank wat dus ook zo blijft.

IMG_10041.jpg

IMG_10051.jpg

IMG_10061.jpg

IMG_10071.jpg

IMG_10081.jpg

IMG_10091.jpg

IMG_10101.jpg

IMG_10111.jpg

IMG_10121.jpg

IMG_10131.jpg

IMG_10141.jpg

Mvg Patrick

origineel gepost door City

Zaterdag hebben we onze nieuwe aanwinst opgehaald.

Het is een 78er 12S coupe luxus met naar de staat gezien 42000 org kilometers.

De plannen zijn als volgt de schade herstellen en de roestplekjes die eraan zitten weghalen en compleet overspuiten

Zo, jij bent niet bang om wat schade te herstellen.

Wat is er met deze auto gebeurt? Ik neem aan dat de bodem ondanks de schade nog goed / recht is?

Hoi,

Ben zelf 1e autoschadehersteller en 1e autospuiter dus dat komt helemaal goed.

De bodem is keurig recht en hij rijdt ook keurig recht.

De vorige eigenaar heeft willen invoegen op de snelweg met 100 km/h en heeft daarbij een vrachtwagen geraakt net achter de bestuurdersdeur en toen is ie gaan tollen en met de rechterkant op de linkerbaan vol in de vangrail geklapt.

Mvg Patrick

Terug
Naar boven