• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

CIMG1301.jpg

CIMG1303.jpg

CIMG1308.jpg

Mvg Erik

Ik kan geen verkeersdrempels nemen met deze setup ik kom nog net mijn wijkje uit met inderdaad een schrapende uitlaat.

Maar ik vind het heel mooi zo laag maar ja dan moet je soms wel een stukje om rijden.

origineel gepost door black champion

heb precies hetzelfde met m'n coupe!

nou volgensmij is die van jou nog lager

hahaaha

jij hebt er al een onderuit gereden:o

origineel gepost door Philip

Hoi,

Ik heb eindelijk tijd gevonden om even een paar fotoos te plaatsen van mijn kadett c sedan.

DSC_2710.jpg

DSC_2125.jpg

DSC_2120.jpg

37648584_4.jpg

Vriendelijke groet

Philip

@Philip heb je jouw kadett soms in lunteren gekocht?

Mvg Patrick

origineel gepost door City

Hoi,

Dat komt ie zeker maar ik weet niet of het dezelfde is.

Heb je ook fotos van het interieur?

Mvg

bedoel je nie misschien die kadett sedan die nu op marktplaats staan uit limburg die lijkt er ook verdacht veel op

:hmmz

@ philip leuke sedan van stefan, ben er toendertijd ook wezen kijken toen lagen zn bbs'ers er nog onder zoals op je laatste foto mooie wielen en beter rijdbaar alsje 13" maargoed hoe lager hoe beter:)

veel plezier ervan prima wagen!!

gr jacco

ik zal die van mij hier ook nog eens een keertje posten.

Is alweer ff geleden dat ik dat gedaan had. Is wel weer het een en ander veranderd sindsdien.

Sedan. 1.2S met Webertje (40MM)

2008012.jpg

Kadett016.jpg

Motor is nog helemaal in de "oude" stijl gespoten dus veel verschillende kleuren.

Wordt ooit nog eens werk van gemaakt.

En mn Coupeetje.

Bild012.jpg

Bild011.jpg

Met een nieuw klaargemaakte 2.4

Hallo iedereen,king:

ik ben Sander, woon in Rotterdam, student, 20 jaar en in de markt voor een Opel Kadett C (2/3)

Wanneer ik tegen mijn leeftijdsgenoten vertel dat ik een Opel Kadett wil kopen van rond 1975-1979 word ik vaak raar aangekeken.

Misschien logisch, omdat 'de jeugd' graag een zo nieuw en snel mogelijk bakkie willen hebben. Ik daarentegen helemaal niet! Ben fan van deze schitterende Opel en wil er dan ook zsm een voor mezelf kopen. Wat ik mij afvroeg is het volgende: Is het zo, dat een oldtimer qua PK/snelheid een stuk achteruit gaat in de loop van de tijd?

Ik moet er namelijk wel mee op de snelweg:P

Spreek je!

Gr. Sander:angel

ligt er aan wat je te besteden hebt denk dat hier oltimers lopen die je met een gemiddelde moderne auto niet bij kunt houden:P

IK WEET DAT WEL ZEKER.

Kijk even boven je eigen bericht.

Er zijn wat moderne auto's die daar inderdaad geen raad mee weten.

niet alleen er boven :P

ook er onder en dat vliegt nog eens op lpg ook.:o

daar weten sommige 2,4 motoren zelfs geen raad mee:D

Terug
Naar boven