• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

534990162_6_6Pw9.jpeg

mijn city ook maar es op de picas gezet:P was mooi weer

hij is wel niet gewassen en achter liggen nog andere velgen op:P

origineel gepost door KERNI

En onze c coupe moet hiet natuurlijk ook bij :D

3034633366653333.jpg

3030353034356661.jpg

Gr.kerni

zit hier nu de 60-60 set onder?? :hmmz zoja dan is hij hoog zat ofwel laagzat:angel

zit hij hier nie onder dan staat hij toch mooi op de wielen:D

Mijn kadett c1. Ik heb um 1,5 jaar geleden ook wel gepost, maar ondertussen is er wel het een en het ander veranderd. Van 1.2 naar 2.2. De carrosserie wil ik graag dit jaar aanpakken ( qua lak ).

kadett_c1_2.jpg

kadett_c1_1.jpg

kadett_c1_3.jpg

origineel gepost door Wouterrr

Mijn kadett c1. Ik heb um 1,5 jaar geleden ook wel gepost, maar ondertussen is er wel het een en het ander veranderd. Van 1.2 naar 2.2. De carrosserie wil ik graag dit jaar aanpakken ( qua lak ).

kadett_c1_2.jpg

kadett_c1_1.jpg

kadett_c1_3.jpg

welke as heb je er nu achter onderzitten??

je wilde toch met de 1.2 as proberen:hmmz

@joep

kan er wel foto's van maken, maar die ziet er niet echt uit. De motorruimte heeft nog de originele kleur. (oranje)

@pipo

Ik heb nog steeds mijn joelende 1.6s as eronder. Ik ben sinds een paar weken verhuisd, dus heb nog geen tijd gehad om die te vervangen. Ik was idd wel van plan om die 1.2s achteras er weer onder te maken, maar ik heb ook nog een 1.9 achteras van een a manta liggen, maar die wordt denk ik te breed. Het kan ook nog zijn dat ik maar opzoek ga naar een andere 1.6s as.

edit: de banden die er nu opzitten zijn tijdelijk. Ik wou graag lagere bandjes, maar mijn personelijke economische crisis werkt nog even niet meej. En toch moest ik met dit mooie weer de velgjes er een keer onder hebben. Vandaar maar bandjes gebruikt die ik nog had liggen. Ik vind de banden die er nu opzitten beetje te lomp voor zo'n kleine velg.

origineel gepost door Wouterrr

@joep

kan er wel foto's van maken, maar die ziet er niet echt uit. De motorruimte heeft nog de originele kleur. (oranje)

@pipo

Ik heb nog steeds mijn joelende 1.6s as eronder. Ik ben sinds een paar weken verhuisd, dus heb nog geen tijd gehad om die te vervangen. Ik was idd wel van plan om die 1.2s achteras er weer onder te maken, maar ik heb ook nog een 1.9 achteras van een a manta liggen, maar die wordt denk ik te breed. Het kan ook nog zijn dat ik maar opzoek ga naar een andere 1.6s as.

edit: de banden die er nu opzitten zijn tijdelijk. Ik wou graag lagere bandjes, maar mijn personelijke economische crisis werkt nog even niet meej. En toch moest ik met dit mooie weer de velgjes er een keer onder hebben. Vandaar maar bandjes gebruikt die ik nog had liggen. Ik vind de banden die er nu opzitten beetje te lomp voor zo'n kleine velg.

kun je niet alles van je manta as in de kadett as zetten dan hoef je geen andere as aan te schaffen

Terug
Naar boven