• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

jha, dankje, mag ook wel. een gouden vondst (vind ik)

17 jaar stilgestaan. en ik breng hem weer tot leven.

ik heb zojuist 4 nieuwe banden en ventielen vervangen,

naja daarna standaart grote beurt dingen.

neem ik hem gister voor het eerst mee naar huis. stopt de brandstofpomp er mee uit. naja een nieuwe was 42,50 ex. gelijk maar doen dan:)

zet er gelijk een goede brandstoffilter in, tussen je pomp en de carburateur.

je heb best wel kans dat er wat troep onderin je tank zweeft en als dat in je carburateur komt wordt je niet vrolijk

dit was de kadett van mijn vrouw toen ze hem zag moest ze hem hebben de groene was mijn oude kadett heb er mega spijt van dat ik hem ooit heb weg gedaan

origineel gepost door hanskadett

dit was de kadett van mijn vrouw toen ze hem zag moest ze hem hebben de groene was mijn oude kadett heb er mega spijt van dat ik hem ooit heb weg gedaan

die rose heeft in weert en friesland gestaan en die blauwgroene volgensmij nu in hapert of eersel die kanten.:hmmz

edit zie nu dat jij uit weert komt hhah

:P

heeft iig wel op mp gestaan

de mijne., sinds 2 maanden,.

uit '79, sinds 92 in een schuur gezet door een hobbyist (droog) in heb hem nu 10-2009 uit die schuur gehaald. alles gedaan wat nodig was. bak diff motorolie, kleppenstellen carb schoonmaken nieuwe remmen en sloffen velgen gespoten etc.

http://94.100.115.41/793500001-793550000/793513901-793514000/793513905_5_Y53I.jpeg

http://94.100.116.162/793500001-793550000/793513301-793513400/793513325_5_Z9as.jpeg

http://94.100.121.222/793500001-793550000/793514101-793514200/793514153_5_7FG3.jpeg

806761218_5_kpHp.jpeg

Hallo C Kadett rijders :thumbup:thumbup

FF een vraag aan de c kadett kenners :)

Ben van plan om binnen nu en een half jaar een c-kadett aan te schaffen (liefst een City of 2 deurs sedan)

Wat zijn nu echt de bekende plekken bij z'n ding waar je op moet letten...

Die vraag zal vast weleens eerder gesteld zijn op dit topic, maar ik heb geen zin om al die 128 pagina's af te gaan... :)

Ik hoor het wel jongens :thumbup:thumbup

accubak...en onder het ruitensproeierreservoir....kofferbakranden....rondom de ramen

Deuren van binnenuit....

vloerdelen....

Zal nog wel veel meer wezen;)

Reservewielbak, dorpels, binnenschermen bij de koplampen.

Als je voor een 1200 gaat, zijn ze motorisch zogoed als probleemloos. Andere motoren heb ik geen ervaring mee ;)

klein vraagje aan de c kadett rijders heeft iemand aub een stuurnaaf te koop liggen zoek me een ongeluk en bij de te koop afdeling schiet het niet echt op

Hoi dit is mij kadett king: er gaat nog het een en ander aan gebeuren. Komt lager op de pootjes

-85 voor en achter. Roest verwijderen maar dat is gelukkig niet te veel. :thumbup

komen andere velgen op en platte bandjes.

Interieur gaat veranderd worden rolkooi en een andere motor. Eerst het uiterlijk dan komt de rest.

Hier een plaatje bij het praatje. Groeten roy/nilly

Foto-EQ68I6ZO-D.jpg

Foto-GR4YPCGF-D.jpg

:cool:

Terug
Naar boven