• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

hier in de buurt zit er en die pas zijn auto heeft omgeouwd naar 2 liter dusnog een 1,2 over volgensmij vroeg hij 100 euro kompleet met aanbouwdelen

Ik kwam tot mijn verbazing afgelopen week

2 coupe's tegen in Roermond, achter elkaar.

Een oranje met spuitplamuur/primer op de zijkant

en een donker blauwe ?

Bekende op het forum ?

Greetz,

Bear

zul je net meemaken is mijn tel accu leeg staat er bij mij tegenover op de parkeerplaats een perfecte maar dan ook een perfecte staat zijnde originele rode kadett d.

ging dus even de wagen dichterbij bekijken is hij van een oud kereltje denk een jaar of 70 en eerst eigenaar nog.

ding had nog geen ton gelopen super gaaf karretje jammer dat ik geen pics heb

sinds gisteren weer een c kadett rijdster erbij. ik heb de suzuki alto van mijn vriendin geruild voor een C kadett sedan. 1.2s uit 1976. zal zsm even foto's maken. er moet nog wat aan gebeuren, zoals nieuwe wielranden achter, paar deuken wegwerken en bijspuiten.

Wij hebben voor 2 maand terug een city gesloopt.

maar die was niet zo mooi.. De reden dat wij hem hebben gesloopt is omdat het

een flinstoonsauto werd. De auto was hellaas stokverrot. helaas,

Maar ik vind het een mooie city

Heb zelf zaterdag ast. een nieuwe kadett erbij, een coupé uit 77 :)

100906_205630.jpg

Ding was zo rot dat je bijna de flintstones kon na-doen :D Overal heeft ie wel lapjes metaal gelast zitten :afro

Tegen de +/- 100 plekken hebben we gelast eraan, daarna is ie geschuurt met de roller deels zwart geverft omdat we 'm in z'n echte lak niet wouden langsbrengen bij de garage voor de APK... Volgende week stuur ik 'm op de APK :)

Hier op de achtergrond stond ie hoe hij aan 't wegrotten was afgelopen jaar :P

100316_112754.jpg

Dat je nog de moeite hebt genomen om die gatenkaas op te lappen:P Wat heb je met het interieur gedaan dan? Dat zag er toen niet echt florissant uit.

Uh de bats erin gezet, eruit geschept :P Was erg groen ja :D

Interieur hebben we eruit gemikt, andere erin gezet (lagen genoeg op de zolder zoals je weet :P)

Ik ga waarschijnlijk wel een Astra-F interieur erin hangen.... Je snapt ook wle dat ie ERG rot was :D En dat ie gered is van de sloop is al een pluspunt voor onze Coupé standhouding :) :P Ik ga 'm nog wel effe afschilderen want ik wil 'm wel volledig hoogglans zwart hebben :)

Ja, je hebt helemaal gelijk wat betreft de in standhouding van de coupés, dat is heel belangrijk. Ik hoop dat je er eenvoudig APK op krijgt. De mijne duurt hoop ik ook niet heel lang meer...

Werd tijd :jerry Miste je nog onderdelen dan? :P :hmmz Heb nog wel wat liggen king:

Hopelijk kan ik van een aantal setjes banden 1 compleet setje van 4 mixen. Dan heb ik in elk geval geen gezannik met banden wisselen vooraf/achteraf met de APK :P

de specs

motor: 2l 16v turbo van een omega rond de 220 pk

versnelings bak ook van de omega

70% sper

remmen voor van een kadett gsi achter van een record 2.2

950kg

33536_1236061521370_1824182404_460727_5794097_n.jpg

op zandvoort met veel vrienden 2 rijden ook op zandvoort met de 205 gti en de andere clio williams ook zeer snel die 2

untitled.jpg

zo rij ik er nu dagelijks mee op die grijze cup velgen liggen nu semi sliks nog niet uitgeprobeert vorige keer regende het

als je op youtube kijkt en omicvvvo invult krijg je een paar filmpjes te zien van zandvoort

Terug
Naar boven