• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Hallo allemaal ik zal ook eens hier wat gaan posten.

Op dit forum zit ik niet zo vaak, en dan kijk ik alleen, maar zal toch even een paar fotos van mijn autos plaatsen.

MeetingZwitserland25mei2008216.jpg

MeetingZwitserland25mei2008212.jpg

27-05-2007006.jpg

De geel/zwarte is net terug van de spuiter :D

DSC_0590-1.jpg

DSC_0594.jpg

Na ruim vijf jaar m'n Kadettje maar weer eens uit de garage gehaald. Het heeft zo lang geduurt omdat hij was afgekeurd omdat ik de borgplaatjes op de aandrijfas was vergeten te monteren, gevolg: 1 boutje weg... Toen weggezet en er kwam steeds weer wat tussen. Hij stond bij m'n oma in de garage. Eerst gingen de buren een jaar verbouwen, oprit opengebroken en steigers erop, dus kon de garage niet uit, toen zelf een paar jaar aan een huis wezen verbouwen, dus geen tijd. Maarja, nu moest t er toch van komen... Oma is onlangs overleden, dus de Kadett kan hier niet meer blijven staan. Na even proberen met een ratel op de krukas draaide de motor gewoon soepel, even met een startkabel op een andere auto, klap met een hamer op de startmotor en zonder morren sloeg de 1.2s gewoon aan. Na ongeveer drie minuten op de choke liep de motor stationair als een zonnetje, heel rustig, geen stoten en pakte ook goed op met gas. Het enige probleem was de hoofdremcilinder. Vlak voor ik hem had weggezet had ik alle remmen en de cilinders vervangen, maar waarschijnlijk niet goed ontlucht. Dus na twee keer op de oprit even remmen trapte ik de hoofdremcilinder stuk... Heb er ondertussen al een gereviseerde opgezet en met borgplaatjes voor de aandrijfas naar de APK en zoals ik al verwachtte zonder opmerkingen erdoor heen.

Maar nu maar even wat foto's:

Foto0629.jpg

Foto0631.jpg

Foto0632.jpg

Foto0634.jpg

Foto0636.jpg

Foto0630.jpg

Hoogstwaarschijnlijk gaat ie binnenkort in de verkoop... Ik heb nu drie Kadettjes en de blauwe doe ik eigenlijk niets mee. Niet dat ie me in de weg staat of wat kost, maarja anders staat ie maar en kan ik er denk beter iemand anders gelukkig mee kan maken.

Groeten, MArk

[rquote=1893395&tid=8518&author=Joepp]Er mogen best meer foto's gepost worden mensen!:afro

[/rquote]

full.jpg

M'n afkeurlijstje ook goed?

@geert, je Coupé GT/E Project volg ik al een tijde @ kadett-c club forum :wub :wub :wub :wors :wors :wors

Geile foto's.

[rquote=1893873&tid=8518&author=Kadett C]Na ruim vijf jaar m'n Kadettje maar weer eens uit de garage gehaald. Het heeft zo lang geduurt omdat hij was afgekeurd omdat ik de borgplaatjes op de aandrijfas was vergeten te monteren, gevolg: 1 boutje weg... Toen weggezet en er kwam steeds weer wat tussen. Hij stond bij m'n oma in de garage. Eerst gingen de buren een jaar verbouwen, oprit opengebroken en steigers erop, dus kon de garage niet uit, toen zelf een paar jaar aan een huis wezen verbouwen, dus geen tijd. Maarja, nu moest t er toch van komen... Oma is onlangs overleden, dus de Kadett kan hier niet meer blijven staan. Na even proberen met een ratel op de krukas draaide de motor gewoon soepel, even met een startkabel op een andere auto, klap met een hamer op de startmotor en zonder morren sloeg de 1.2s gewoon aan. Na ongeveer drie minuten op de choke liep de motor stationair als een zonnetje, heel rustig, geen stoten en pakte ook goed op met gas. Het enige probleem was de hoofdremcilinder. Vlak voor ik hem had weggezet had ik alle remmen en de cilinders vervangen, maar waarschijnlijk niet goed ontlucht. Dus na twee keer op de oprit even remmen trapte ik de hoofdremcilinder stuk... Heb er ondertussen al een gereviseerde opgezet en met borgplaatjes voor de aandrijfas naar de APK en zoals ik al verwachtte zonder opmerkingen erdoor heen.

Maar nu maar even wat foto's:

Foto0629.jpg

Foto0631.jpg

Foto0632.jpg

Foto0634.jpg

Foto0636.jpg

Foto0630.jpg

Hoogstwaarschijnlijk gaat ie binnenkort in de verkoop... Ik heb nu drie Kadettjes en de blauwe doe ik eigenlijk niets mee. Niet dat ie me in de weg staat of wat kost, maarja anders staat ie maar en kan ik er denk beter iemand anders gelukkig mee kan maken.

Groeten, MArk[/rquote]

mm die heeft dicht bij die van mij gesaat aan het kenteken te zien

Haha ja, en ik heb er nog een met BP in het midden! En die heeft slechts 41.000km gereden. Dat is ook te voelen aan alles.

Staat in een stalling te wachten tot ik er tijd voor heb:

forumfoto4.jpg

Groeten, MArk

heb 2 weken geleden een grotere radiateur er in gezet hier fotos van voor en na

img0020fu.jpg

Shot at 2011-03-15

ook nog een foto van vorig jaar op zandvoort

Uploaded with ImageShack.us

ook nog een filmpje van zandvoort in een 205 die mij bijna heel de sessie volgt

zo als je ziet halen we veel in en we worden niet ingehaald

onder de kadett zaten trouwens semi sliks op een vochtige baan maar het ging goed

Zo, net eens ff heel t topic door zitten kijken.

Jammer dat er vooral vooraan veel foto's niet meer werken, en dat er ook veel van de kadettjes niet meer zijn/op meetings komen.

Ook zag ik dat ik eigenlijk alleen in t begin n keer wat foto's van mijn kadettjes geplaatst heb, en die heb ik niet eens meer, dus om t goed te maken maar ff fotootjes van mijn huidige c kadettjes.

Hmmm toch maar een keer fatsoenlijke foto's maken van de zwarte, heb er eigenlijk zo snel maar 1 voor handen.

07082010002.jpg

07082010001.jpg

23082009267.jpg

P6150029.jpg

@Kadette wrote:
dsc3957xq.jpg

Even een foto die een kameraad van mij gisteren heeft geschoten :-D

Hij staat momenteel nog hoog op de poten, en op winterwielen maar daar komt snel verandering in!

We want more, we want more :thumb nette foto's

Beetje lopen pielen met HDR fotografie vanmiddag op het industrie terrein hierzo en de laatste foto's stammen alweer uit 2008 dus mocht wel weer een keertje. Dit is wel een mooie geworden van me City.

kadetthdr.jpg

@Aapje wrote:Vind bordeauxrood 't mooiste icm. een berlina uitvoering. Verder een officieele opel kleur is al goed... :) Waarbij lichtblauw/groen mijn voorkeur altijd heeft (wel metaliclak).

Oranje is ook een leuke kleur :)

Effe m'n pekelbak showen :7

IMG_8590.jpg

IMG_8593.jpg

IMG_8600.jpg

IMG_8591.jpg

Mooie kar die Kadett cp, van oud vrouwtje geweest ? 1e lak ?

Terug
Naar boven