• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

@Paullus wrote:ik bespreur sarcasme... :hmmz

Ik lees dat iemand blind is gezien de motorkap open staat en 't oranje eronderuit duikt :P Maar m'n sarcasme radar begint ook aan te slaan :P

En die winterbak is geruild voor een Ascona-C 1.6D :)

Nu minder sarcasme, m'n auto waar nog wel de eerste lak op zit (op de voorschermen na)

full.jpg

full.jpg

dsc3957xq.jpg

Even een foto die een kameraad van mij gisteren heeft geschoten :-D

Hij staat momenteel nog hoog op de poten, en op winterwielen maar daar komt snel verandering in!

ik heb je collega gesproken en deze foto`s heb ik hem toe gestuurd,dit is mijn oude sedan,zo als die hier op de foto staat heb ik hem gemaakt, dit was de eerste restauratie,en door mij gedaan,blijft een mooie c :thumbup @Spijkcity wrote:Mijn collega zijn C kadett.

Is inmiddels geheel gerestaureerd en opnieuw gespoten in deze kleur.

Foto-QNHF3AFY.jpg

Foto-SIOQF4R6.jpg

Chroom bumpertje blijft eraf van de blauwe.

Ik vind het bruter eruit zien zo.

Nee, Hans deze blijft een 1200tje.

Maar wie weet wat de toekomst brengt ?

Frontlipje is van een oud model Ibiza.

Beetje vanaf halen en met de fohn in

vorm brengen, past perfect.

Greetz,

Bear79

vanmorgen vroeg 18-6-2011 een bruin kleurige c kadett sedan gespot naast mij in Hoogvliet.

het regende en hij gaf een showtje :D .Denk dat er een aardig dik blok in zat zo te horen

Vandaag een moeilijke beslissing genomen, :( de Kadett gaat op stal, hij is marginaal goed voor de APK qua bodem en er moet nog wat aan gebeuren en daar heb ik momenteel het geld niet voor dus het Kadett avontuur staat even op een laag pitje voorlopig, kan er wel paar honderd tegenaan gaan gooien en hem dan oplappen maar daar verkloot ik hem op de lange termijn meer mee dan dat het hem goed doet. Ik ga hem opbergen en dan langzaam aan alles opzetten voor restauratie, beetje onderdelen verzamelen. Als ik financieel wat beter in het vet zit dan pak ik hem grondig aan. Dus gaat wss wel een jaar of 5 duren maar uiteindelijk komt ie weer terug. We laten het kadettje niet naar de kloten gaan.

Jah :( I know, al voelt het wel klote, was er anders mee naar Engeland geweest volgende maand, nu ga ik met de Astra tenzij het hele land dan niet afgefikt is tegen die tijd. Bristol is een van de bestemmingen.... :roll:

@JvV wrote:Dat is een hele mooie replica Werner76. Mooie 16v inbouw!

Ja klopt nette wagen en hele nette inbouw.

Zal straks nog wel eens wat foto's posten

Terug
Naar boven