• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Mijn city:

KadettCC074.jpg

KadettCC075.jpg

KadettCC076.jpg

de mijne is ook weer klaar ;)

1390488368_5_u5vG.jpeg

1390487989_5__77t.jpeg

1390492205_5_HB6T.jpeg

had hem bij op meeting opn sevenum toen hing er en bordje op
1390490232_5_pUvc.jpeg

1390490650_5_BuRF.jpeg

maar tis wel helaas en 1,2 geen 2,0. wel is het front er op voorbereid

Heren,

ben op zoek naar Origineele GT/E Stickers voor een C-Kadett GT/E..

is hier ergens aan te komen ?

Deze zoek ik:

zijkant L+R GT/E

Links Achter GT/E

LInk naar foto onze kadett:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VJ68XLXQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

waarom we deze stickers nodig hebben...

kadett heeft links voor wat schade en hij wordt misschien compleet overgespoten.

@petrolhead wrote:@Kadette wrote:
dsc3957xq.jpg

Even een foto die een kameraad van mij gisteren heeft geschoten :-D

Hij staat momenteel nog hoog op de poten, en op winterwielen maar daar komt snel verandering in!

We want more, we want more :thumb nette foto's

Haha, bedankt! ;)

Binnenkort als die op andere wielen staat en verlaagd is komen er meer :D

hier is mijn kadettje! ook al ben ik nu bezig met wat plastische chirurgie, zo zag! hij er uit....

ooit geweest van een man die kunstschilder was en woonde in noordwijk, wel leuk dat de geschiedenis bekend is, dat is ook een deel van mijn motivatie om die auto op te knappen.

geinig niet?

@Pens wrote:@ pipo, Yep was van REDP

@ Paullus, kan het zijn dat jou coupe eerst in Giesbeek stond?

klopt! tegenwoordig staat hij in een parkeergarage in zevenaar.

Ok heren C(-K)adetten :). Een vraagje van mijn kant.

Ik ben op zoek naar een goedkope daily en ik stond op het punt om een Jetta te kopen, maar nu viel mn oog op een blauwe Kadett C Sedan. Ik weet verder helemaal niets over deze auto, dus kunnen jullie mij inlichten waar ik op moet letten? Bekende roestplekken of technische problemen?

En uiteraard, hoe rijdt het? Ik ga uiteraard wel een proefrit maken voordat ik een auto koop, maar is het het waard om er 150km voor te rijden?

Het gaat om deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4g12pd4idiv" onclick="window.open(this.href);return false;

@PRObin wrote:Ok heren C(-K)adetten :). Een vraagje van mijn kant.

Ik ben op zoek naar een goedkope daily en ik stond op het punt om een Jetta te kopen, maar nu viel mn oog op een blauwe Kadett C Sedan. Ik weet verder helemaal niets over deze auto, dus kunnen jullie mij inlichten waar ik op moet letten? Bekende roestplekken of technische problemen?

En uiteraard, hoe rijdt het? Ik ga uiteraard wel een proefrit maken voordat ik een auto koop, maar is het het waard om er 150km voor te rijden?

Het gaat om deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4g12pd4idiv" onclick="window.open(this.href);return false;

hoi je wou wat info hebben over een c kadett zwakken punten hierbij een site met info opelkadettc.net en dan naar kadett c technisch en dan naar kopersinfomatie daar staat een hoop.

ik heb de foto,s bekeken en voor 1450 lijkt ie me wel prijzig zie wel wat roest punten zitten maar het is een foto eerst in het echt bekijken ik hoop dat je genoeg info heb zo

mvg marcelcoupe :thumb

Terug
Naar boven