• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

hier mijn kadetttje

dsc4571p.jpg

moet er nog mee bezig wil er een sr kadettje van maaken

is een 12n 54 pk ats classic 7j voor 8j achter

sl270005.jpg

die velgen wil in nog laaten verbreeden

@ronnie opel boy wrote:wat voor motor heb je er in ligen :D

Het was een 1600 met 4 bak, en ze hadden er een manta B achteras onder gezet :(

2.0E uit een manta,

Simons Groep N

Rekord getrag 240-5 bak,

en een door Ge Ve Retro Tuning gerviseerde kadett 1600 achteras met een 3.44 overbrenging uit een Manta B as

verder zit er een PU set onder via Fredje

en zitten er Barry schijven op met GSI remklauwen en Biesheuvel remslangen

Manta B Recaro's met aangepaste onderstellen

Ats Cup 15"-7J velgen 175/50 voor 195/50 achter

verlaagd

en nog vele andere dingen gedaan ;)

@D-gek wrote:Leuke CQP..vind 't enkel wel jammer dat je je ATS-velgen zwart spuit, dan vallen ze niet meer op.

Opvallen haha hij wordt straks helemaal matzwart

ik had al 4 zwarte ATS velgen gekocht in Budel, maar 1 velg was een beetje slingerig,

vandaar dat ik er 2 bijgehaald heb, maar ik ben toch niet van de bling bling :agent

Als ik er 13" onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af

( vraag maar aan Paulus, die zat hier ook al met de uitlaat op de grond )

ik vind het zelf ook mooier staan, maar auto is ook op snelheid gebouwd vandaar ook de 15"

en ik zit aan de duitse grens, waar ie wel eens uitgelaten wordt ;)

Als je een c echt diep legt is 13 inch indd net te klein, daarom heb ik nu ook een 15 inch setje liggen.

Maar ik vind de kleur van de auto zo wel vet, hij oogt zo niet echt snel.

En deze kleur zie je maar weinig meer.

@REDP. wrote:Als ik er 13" onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af

ik vind het zelf ook mooier staan, maar auto is ook op snelheid gebouwd vandaar ook de 15"

je kan ook ff je oprit aanpassen :-P 13" met platte banden is natuurlijk het mooist, maar voor dagelijks gebruik niet praktisch. maakt ook veel toeren op de snelweg.

wordt een dikke coupé, jan! ik denk dat matzwart met zwarte wielen wel bruut zal staan.

@REDP. wrote:

Mooie auto, heb er hier nog een foto van met verbreed staal eronder en kuipstoelen erin

had hem al op een ander forum gespot, en je bent er al druk mee :thumb

Ja wat ik nu al kan doen, doe ik, maar echte werk begint pas als we als alles mee zit per 1 juni doen als we naar koophuis over gaan.

Heb ik m'n eigen garages enzo, dus dan kan ik pas echte de assen etc. gaan demonteren en beginnen met het echte opknapwerk.

@Paullus wrote:@REDP. wrote:Als ik er 13" onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af

je kan ook ff je oprit aanpassen :-P 13" met platte banden is natuurlijk het mooist, maar voor dagelijks gebruik niet praktisch. maakt ook veel toeren op de snelweg.

wordt een dikke coupé, jan! ik denk dat matzwart met zwarte wielen wel bruut zal staan.

Ja dank je Paulus,

oprit probleem is iets van de gemeente en die willen het niet aanpassen

en met de auto ben ik toch meer van de snelweg ;)

@REDP. Als je jouw Coupé vant weekend uit wil laten ben je nog steeds welkom voor een bakkie in Veldhoven hoor! ;)

Wij gaan m'n station APK klaar maken en ervoor zorgen dat de binnenkant helemaal in de kleur staat! Volgende week wordt hij als het goed is gespoten door m'n broer! :jerry

Voor de forummers die mijn station nog niet gezien hebben :kewlpics

Bij aankoop

PC170337.jpg

Na de low-grade van Ferdie

Afb0081.jpg

Afb0083.jpg

P2160711.jpg

Afgelopen zaterdag het laatste laswerk afgemaakt, nu nog het motortje afstellen en schuren+spuiten!

Hij wordt Gulf lichtblauw, met de oranje streep en natuurlijk Gulf stickers. Kijken of ik dan korting krijg bij de pomp :angel

Terug
Naar boven