• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

DSC_0903.jpg

De mijne, ondertussen zitten er witte ATS onder, hebben nog wel een opknapbeurtje nodig. Rest van de auto ook, 8 jaar geleden volledig gerestaureerd, toen 5 jaar als dagelijkse auto gebruikt, dus heeft weer wat narigheid...

ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden....

die wou ik graag met jullie delen (11 centimeter gezakt :wub )

@voyageboy wrote:ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden....

das de ouwe van mark van delst mark vds

@pipo wrote:@voyageboy wrote:ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden....

okee heerlijk dat ding :wub heb je toevallig er foto's van? :angel

@voyageboy wrote:@pipo wrote:@voyageboy wrote:ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden....

okee heerlijk dat ding :wub heb je toevallig er foto's van? :angel

ergens op de pc ;)

Img_0777internet.jpg

viewtopic.php?f=4&t=8518&start=675

Volgens mij staan mijn kadettjes ook nog niet in deze rubriek.

Dus bij deze.

kadettccaravan005.jpg

Zo kocht ik hem 10 jaar geleden

caravan20richard20003_zps2c2eaeac.jpg

En onze Sedan 2.0 met webers 11 jaar geleden gerestaureerd, de foto is van vorig jaar.

rondrit20drenthe207de20editie2020122043_zps503a0d44.jpg

Beide auto's alweer een hele tijd in ons bezit.

@city power wrote:Volgens mij staan mijn kadettjes ook nog niet in deze rubriek.

Dus bij deze.

kadettccaravan005.jpg

Zo kocht ik hem 10 jaar geleden

caravan20richard20003_zps2c2eaeac.jpg

En onze Sedan 2.0 met webers 11 jaar geleden gerestaureerd, de foto is van vorig jaar.

rondrit20drenthe207de20editie2020122043_zps503a0d44.jpg

Beide auto's alweer een hele tijd in ons bezit.

Geweldige sedan :wors volgens mij nog steeds de mooiste C die er gebouwd is met z'n mooie dikke kont.

Ik heb er eentje gehad met ronde koplampen, das niet zo speciaal maar wel het feit dat het een 4 deurs was.

Heb er nog steeds spijt van dat hij weg is. :(

Groeten Patrick

mijne ook maar eens een keer posten, weet niet of dat hij er al tussen stond.

voor de liefhebbers, HIJ IS TE KOOP. bij serieuse intresse, en als je serieus geld hebt mag je contact opnemen.

dsc01624y.jpg

@black champion wrote:mijne ook maar eens een keer posten, weet niet of dat hij er al tussen stond.

voor de liefhebbers, HIJ IS TE KOOP. bij serieuse intresse, en als je serieus geld hebt mag je contact opnemen.

dsc01624y.jpg

mooi ding jammer dat je hem weg doet

Hierbij de mijne, sinds september vorig jaar in bezit (stond hier volgens mij nog niet tussen).

Had hem oorspronkelijk gekocht:-) met het oog op de Carbage Run, dus t was niet veel toen ik m kocht.

Photo%2013-06-13%2022%2031%2046.jpg

Het bleek na aankoop wel een onverprutst exemplaar te zijn. Voor de Carbage Run gaan we er dan ook niks aan vernachelen, dat zou zonde zijn.

Mede met dank aan Wokkel voor de materialen :-)

[imghttps://www.dropbox.com/s/xsu9avcjhit0fc0/Photo%2015-06-13%2006%2040%2019.jpg[/img]

Terug
Naar boven