• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

als je dat moet vragen, zou ik er niet zelf aan beginnen...

maar ik koop meestal oude ongebruikte voorraad koni dempers. zijn gunstig van prijs, en in bijna elke maat wel te vinden

zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ?

mvg joeryke

Denk dat je het verkeerd monteert... Kan weinig fout gaan namelijk... Monteer je wel de juiste?

Zoek je nog een 4-bak voor een c kadett? Heb er _meerdere_ liggen

@joeryke wrote:zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ?

mvg joeryke

Teveel speling op de as?

Wat 2000 zegt heb ik ook gehad pas na 5x kwamen ze erachter dat de as speling had

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

mijn Kadett toen ik em kocht

r2iwds.jpg

en hoe hij nu is

2isboyx.jpg

Nadat ik mijn hobby corsa 2.0 16v had verkocht in juli werd het toch weer tijd voor wat anders.

Heb vorige week deze Opel Kadett C sedan uit 1979 op de kop getikt die nagenoeg helemaal hard is :thumb

Qua interieur en bepaalde delen van het onderstel kunnen nog wat aandacht gebruiken maar alles op ze tijd !

1234326_716678355089817_2784445124900656909_n.jpg

Inmiddels liggen er al 8j verbrede GT velgen eronder en de voorbumper komt er later nog op !

10628122_717916714965981_2488348648094345889_n.jpg

Terug
Naar boven