• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c20xe L-en verzameling

Oenatje

Post vaak
nou verveel me dood, dus hier een topic over mijn verzameling L-en.

hoe het begon:

onderstaande foto kwam ik 3 jaar geleden tegen op internet

345736639.jpg

ik dacht: hey grappig, dat kan ik ook....

maar dan beter. ik kocht een aantal L-en die in overvloed aanwezig zijn:

345736618.jpg

daar bedoel ik de 4 rode mee. die zijn makkelijk te vinden.

het zwarte ecotec kapje heb ik van Matt Zwart, gerolen tegen een relais van de mistlampen. matt wilde niks met dat kapje te maken hebben en op de dag dat hij langskwam was hij eerst ergens een rode gaan halen :lol:

zwarte vauxhall kapje kocht ik van iemand op het opel forum, haast nieuw. zijn ook niet makkelijk te vinden. nog wel te bestellen bij de opeldealer.

opeens kreeg ik van matt een berichtje:

hey oen!! zei matt :x . moet je hier eens kijken op ebay:

ik schrok er gewoon van :shock: . een ecotec kapje met vauxhall logo. ik wist niet eens dat ie bestond. (onderste kapje)

345736631.jpg

daar was ik super blij mee. ik ben nog geen tweede in de verkoop tegen gekomen. voor mijn gevoel dus ook zeldzaam

geheel tegen mijn princiepe in kocht ik weer wat later op ebay een custom made L.(verzamel alleen originele c20xe L-en)

345736638.jpg

het 5de kapje op de foto. deze zag er zo origineel uit dat ik besloten heb om hem op te nemen in de verzameling.

en de laatste aanwinst is natuurlijk een kapje van chevrolet:

345737476.jpg

het verzamelen van de L-en is nog niet ten einde. ik moet er nog 1:

hopelijk binnenkort in mijn verzameling.

309128712.jpg

sommige zullen zeggen van wat moet je er mee, je kunt ze niet allemaal tegelijk op je kleppendeksel kwijt. tja... ik vind het gewoon leuk voor de heb.

origineel gepost door rallyastra

Je moet de caterham ook nog hebben :vertag

ja maar dat is niet origineel gm toch?

ik heb er ook 1 van steinmetz gezien.

@pascal1109 wrote:Geen probleem ronald!

En om het verhaal compleet te maken. Kreeg vanacht alvast de foto's betreffende de L, dus om je complete story voort te zetten:

We kwamen bij de GTE motorsport kraam en ik stond even in dat boek op de toonbank te bladeren, zoekende naar die L om vervolgens te vragen dat ik die graag wilde meenemen. Zegt die kerel dat ze die niet meer hebbben, alleen deze op het show blok:

IMG_5880.jpg

Of ik niet een Vauxhall L ofzo mee wilde nemen. Nee, dat wilde ik niet, dus ik gelijk "nee" en :o en :( en "maar ik wil die echt graag hebben" enzo

Daar werd hij blijkbaar emotioneel van, want hij dook gelijk achter het kraampje om wat te pakken en ging vervolgens aan het werk :P

IMG_5882.jpg

IMG_5883.jpg

IMG_5884.jpg

En wat was daar nou het resultaat van...

IMG_5885.jpg

Idd, ik mocht de chevrolet L meenemen 8)

tja als ik ook alle custom made L-en moet verzamelen ben ik over 100 jaar nog bezig.

ik verzamel dus alleen originele GM L-en

Terug
Naar boven