nou verveel me dood, dus hier een topic over mijn verzameling L-en.
hoe het begon:
onderstaande foto kwam ik 3 jaar geleden tegen op internet
ik dacht: hey grappig, dat kan ik ook....
maar dan beter. ik kocht een aantal L-en die in overvloed aanwezig zijn:
daar bedoel ik de 4 rode mee. die zijn makkelijk te vinden.
het zwarte ecotec kapje heb ik van Matt Zwart, gerolen tegen een relais van de mistlampen. matt wilde niks met dat kapje te maken hebben en op de dag dat hij langskwam was hij eerst ergens een rode gaan halen :lol:
zwarte vauxhall kapje kocht ik van iemand op het opel forum, haast nieuw. zijn ook niet makkelijk te vinden. nog wel te bestellen bij de opeldealer.
opeens kreeg ik van matt een berichtje:
hey oen!! zei matt :x . moet je hier eens kijken op ebay:
ik schrok er gewoon van :shock: . een ecotec kapje met vauxhall logo. ik wist niet eens dat ie bestond. (onderste kapje)
daar was ik super blij mee. ik ben nog geen tweede in de verkoop tegen gekomen. voor mijn gevoel dus ook zeldzaam
geheel tegen mijn princiepe in kocht ik weer wat later op ebay een custom made L.(verzamel alleen originele c20xe L-en)
het 5de kapje op de foto. deze zag er zo origineel uit dat ik besloten heb om hem op te nemen in de verzameling.
en de laatste aanwinst is natuurlijk een kapje van chevrolet:
het verzamelen van de L-en is nog niet ten einde. ik moet er nog 1:
hopelijk binnenkort in mijn verzameling.
sommige zullen zeggen van wat moet je er mee, je kunt ze niet allemaal tegelijk op je kleppendeksel kwijt. tja... ik vind het gewoon leuk voor de heb.
hoe het begon:
onderstaande foto kwam ik 3 jaar geleden tegen op internet
ik dacht: hey grappig, dat kan ik ook....
maar dan beter. ik kocht een aantal L-en die in overvloed aanwezig zijn:
daar bedoel ik de 4 rode mee. die zijn makkelijk te vinden.
het zwarte ecotec kapje heb ik van Matt Zwart, gerolen tegen een relais van de mistlampen. matt wilde niks met dat kapje te maken hebben en op de dag dat hij langskwam was hij eerst ergens een rode gaan halen :lol:
zwarte vauxhall kapje kocht ik van iemand op het opel forum, haast nieuw. zijn ook niet makkelijk te vinden. nog wel te bestellen bij de opeldealer.
opeens kreeg ik van matt een berichtje:
hey oen!! zei matt :x . moet je hier eens kijken op ebay:
ik schrok er gewoon van :shock: . een ecotec kapje met vauxhall logo. ik wist niet eens dat ie bestond. (onderste kapje)
daar was ik super blij mee. ik ben nog geen tweede in de verkoop tegen gekomen. voor mijn gevoel dus ook zeldzaam
geheel tegen mijn princiepe in kocht ik weer wat later op ebay een custom made L.(verzamel alleen originele c20xe L-en)
het 5de kapje op de foto. deze zag er zo origineel uit dat ik besloten heb om hem op te nemen in de verzameling.
en de laatste aanwinst is natuurlijk een kapje van chevrolet:
het verzamelen van de L-en is nog niet ten einde. ik moet er nog 1:
hopelijk binnenkort in mijn verzameling.
sommige zullen zeggen van wat moet je er mee, je kunt ze niet allemaal tegelijk op je kleppendeksel kwijt. tja... ik vind het gewoon leuk voor de heb.