Zo, vandaag weer bezig geweest met het scheur-ijzer
Vernieuwd! Nu met winterbandjes! Wel op de originele velgen, dus hij ziet er nogsteeds niet anders uit
Oh, en Wim-V6: Nu hangtie wel recht!
Verder heb ik van Lucas een interieur overgenomen.
M'n voorstoelen waren niet helemaal lekker meer. Zagen er wel redelijk uit, maar technisch was het een ander verhaal.
De bijrijdersstoel zat niet lekker in z'n scharnieren waardoor de stoel nogal eens scheef zat. Dat zit natuurlijk niet lekker.
De bestuurdersstoel had een ingezakte wang (instapschade) en er was ook iets mafs met de rechter steun aan de rugleuning. Die deed "Knak!" als je er tegen duwde.
Even een busje interieurreiniger op de stoelen gespoten, gewoon omdat het kan en omdat het dan zo lekker naar nieuwe auto ruikt
Daarna aan de slag gegaan want de nieuwe stoelen hadden geen gordel-voorspanner maar wel allebij hoogteverstelling.
Ik dacht slim te zijn en de spanner zelf op de nieuwe stoelen te zetten, maar na een hoop gepruts bleek dat niet te gaan ivm missende montagegaatjes enzo.
Dus toen maar de rails van m'n oude stoelen er onder gemonteerd want ik heb toch liever de spanner dan hoogteverstelling. Veiligheid voor alles
Out with the old, in with the new!
Meteen de gelegenheid maar even gebruikt om de tapijtjes in te spuiten met reiniger waardoor wat zwarte strepen er uit gegaan zijn en de verkleuring iets minder is. Maargoed, het blijft en dat mag ook wel met een 16 jaar oude auto. Het ziet er in ieder geval weer netjes uit