• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 2.0L 8v problemen !!!!

oke bedankt haasje

maar wrm geeft hij nog steeds foutcode 19 aan van de abs ?

en wrm remt hij dan maar heel slecht ?

heb genoeg druk op me pedaal alleen hij remt niet 100% hoe het moet

zelf naar het ontluchten en nieuwe rem olie er in

rem blokken zijn prima liggen nieuwe op

de remmen achter werken nu weer

heb alleen gemerkt als ik de rem echt vol in trap

dan hoor knak knak knak en voel het ook op me pedaal abs toch kapot foutcode 19 in abs systeem relais al vervangen die onder de kap zitten van de abs

@louis1990 wrote:stoffel als je een keer niets te doen hebt zou je mij misschien niet kunnen helpen ?? want moet namelijk alles alleen doen haha :???:

als ik de tijd had kon ik wel eens langskomen maar heb nog geen tijd voor aan m'n eigen auto te werken :swear

anders moet je maar eens langs komen ofzo

oke bedankt haasje

maar wrm geeft hij nog steeds foutcode 19 aan van de abs ?

en wrm remt hij dan maar heel slecht ?

heb genoeg druk op me pedaal alleen hij remt niet 100% hoe het moet

zelf naar het ontluchten en nieuwe rem olie er in

rem blokken zijn prima liggen nieuwe op

Hahaha okee stoffel als hij gekeurd is en ik kan er mee rijden dan kom ik wel keer richting jou ben nog van plan een hoop te laten veranderen :D

1 = komt leren bekleding in met stoel verwarming | dus word uitvogelen hoe ik dat in werking krijg omdat ik nu geen stoelverwarming heb en het überhaupt mogelijk is

2 = komen anderen wielen onder liefst 18 a 19 inch

3 = een complete nieuwe rvs uitlaat

4 = elektrische ramen ( als mogelijk is om dat aantesluiten)

en misschien nog meer !!! :jerry

stoelverwarming is geen probleem, je zou in het ergste geval alleen een paar draadjes naar de schakelaar moeten trekken

electrische ramen moet wel mogelijk zijn denk, als je het kapje onder je handrem even weghaald zou daar een grote witte stekker moeten zitten, of ieder geval 1 of 2 kleinere. als dit er ligt zou de rest van de bekabeling er ook wel liggen ;)

kwa wielen zou niet veel groter dan 17 inch maar dat is persoonlijk (met 19 worden je banden zoiezo te plat)

succes met de apk ;)

@louis1990 wrote:stoffel als je een keer niets te doen hebt zou je mij misschien niet kunnen helpen ?? want moet namelijk alles alleen doen haha :???:

als ik de tijd had kon ik wel eens langskomen maar heb nog geen tijd voor aan m'n eigen auto te werken :swear

anders moet je maar eens langs komen ofzo

Hahaha okee stoffel als hij gekeurd is en ik kan er mee rijden dan kom ik wel keer richting jou ben nog van plan een hoop te laten veranderen :D

1 = komt leren bekleding in met stoel verwarming | dus word uitvogelen hoe ik dat in werking krijg omdat ik nu geen stoelverwarming heb en het überhaupt mogelijk is

2 = komen anderen wielen onder liefst 18 a 19 inch

3 = een complete nieuwe rvs uitlaat

4 = elektrische ramen ( als mogelijk is om dat aantesluiten)

en misschien nog meer !!! :jerry

stoelverwarming is geen probleem, je zou in het ergste geval alleen een paar draadjes naar de schakelaar moeten trekken

electrische ramen moet wel mogelijk zijn denk, als je het kapje onder je handrem even weghaald zou daar een grote witte stekker moeten zitten, of ieder geval 1 of 2 kleinere. als dit er ligt zou de rest van de bekabeling er ook wel liggen ;)

kwa wielen zou niet veel groter dan 17 inch maar dat is persoonlijk (met 19 worden je banden zoiezo te plat)

succes met de apk ;)

oke ik zal daar vandaag is naar gaan kijken of die stekker(s) er zit(ten) onder me handrem kapje

en kwa wielen word nog beetje kijken wat het beste is en natuurlijk het mooiste 18 inch lijkt me betere oplossing dan 19 king:

bedankt drakos hoop dat hij eindelijk nu door de keuring gaat komen haha :afro

oke ik zal daar vandaag is naar gaan kijken of die stekker(s) er zit(ten) onder me handrem kapje

en kwa wielen word nog beetje kijken wat het beste is en natuurlijk het mooiste 18 inch lijkt me betere oplossing dan 19 king:

bedankt drakos hoop dat hij eindelijk nu door de keuring gaat komen haha :afro

haha oke ik ben zelf van wegnaarbree en jij dan

drakos onder mijn kapje van de handrem zat maar 1 stecker(kabel) en die is van de bediening van me boordcomputer dus wordt het zeker een hele klus om die bekabeling te leggen en aan te sluiten :swear

haha oke ik ben zelf van wegnaarbree en jij dan

drakos onder mijn kapje van de handrem zat maar 1 stecker(kabel) en die is van de bediening van me boordcomputer dus wordt het zeker een hele klus om die bekabeling te leggen en aan te sluiten :swear

lijkt het wel op :???:

aan de andere kant lijkt het me stug dat hier een andere draadboom in zit.

al pm je me je "framenummer" ff dan kan ik in epc voor je kijken of hier een afwijkende draadboom in zit.

e.v. heb ik nog wel een verknipte draadboom van een 16v met elec ramen liggen. kan je hier de benodigde draden uitrekken

is zo hier en daar al aan geknipt maar heb nog niks "geleend" voor het interieur :angel

mag je van mij zo hebben, doe er tog niks meer mee en heb er meerdere liggen als donor ;)

lijkt het wel op :???:

aan de andere kant lijkt het me stug dat hier een andere draadboom in zit.

al pm je me je "framenummer" ff dan kan ik in epc voor je kijken of hier een afwijkende draadboom in zit.

e.v. heb ik nog wel een verknipte draadboom van een 16v met elec ramen liggen. kan je hier de benodigde draden uitrekken

is zo hier en daar al aan geknipt maar heb nog niks "geleend" voor het interieur :angel

mag je van mij zo hebben, doe er tog niks meer mee en heb er meerdere liggen als donor ;)

Terug
Naar boven