• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

z20leh zuigers met 600 pk plannen?

dat zou ik niet doen.

Gewoon wiseco nemen (JE is hetzelfde trouwens, valt onder de zelfde holding alleen de afwerking vind ik persoonlijk wat minder).

Neem wel zuigers met top en skirt coating..

Ze schijnen goed te zijn hoor voor hoog vermogens motoren. Klasen verkoopt ze namelijk ook gewoon. Ze schijnen 660pk al aangekund te hebben

Zijn Wossner zuigers nog een optie of hebben deze slechte eigenschappen ?

Heb ze zelf en ben er wel benieuwd naar...voor ik tegen de gevolgen aanloop.

Wossner worden ook wel vaak gebruikt, zal niet slecht zijn. Je moet je er persoonlijk ook goed bij voelen ;)

@jef wrote:Zijn Wossner zuigers nog een optie of hebben deze slechte eigenschappen ?

@jef wrote:Zijn Wossner zuigers nog een optie of hebben deze slechte eigenschappen ?

Wossner werkt ook wel. Niet mijn eerste keuze, maar das persoonlijk.

Heb ze ook wel gehad en ze waren wel sterk.

Ja ik draai ook met wiseco's. Custom made laten bouwen door wiseco met top en skirt coating. Ik had namelijk een aantal eigenwijse wensen haha.

Wossner vind ik koud ook wat meer kabaal maken dan de wiseco's.

Ben wel benieuwd wat Botter hier voor speciaals van gaat maken. Laatst ook topwrrk van hem mogen aanschouwen maar dan in een Corsa B.

Das die zwarte van Ibo.. Ken die beste Ibo verder niet maar weet het van horen en zeggen haha.

Mijn blok zal uiteindelijk ook zo gaan moeten worden, alleen dan met 4motion!

@CarloAstra wrote:Ben wel benieuwd wat Botter hier voor speciaals van gaat maken. Laatst ook topwrrk van hem mogen aanschouwen maar dan in een Corsa B.

Dankje, planning is om de auto straks gelijk opnieuw te spuiten binnen en buiten. Auto is in het verleden bekrast en een bepaalde vloeistof overheen gegooid.. Haters he..

Ook is de planning dat de schermen van de Calibra uitgebouwd gaan worden zodat er bredere banden onder kunnen. Wil minimaal 235 breed gaan dit keer op 18inch.

@GTS Vectra wrote:Mooie Calibra hoor!!! :wors

Groeten Jurgen,

@16VCalibra wrote:Dankje, planning is om de auto straks gelijk opnieuw te spuiten binnen en buiten. Auto is in het verleden bekrast en een bepaalde vloeistof overheen gegooid.. Haters he..

Ook is de planning dat de schermen van de Calibra uitgebouwd gaan worden zodat er bredere banden onder kunnen. Wil minimaal 235 breed gaan dit keer op 18inch.

@GTS Vectra wrote:Mooie Calibra hoor!!! :wors

Groeten Jurgen,

563935_476182772415037_1990047024_n.jpg
:jerry

Inderdaad maar probleem is dan dat jij zelf vast gaat zitten omdat je iemand zowat vermoord.. Haha.

Maakt niet uit, als ie straks klaar is, gespoten en met de nieuwe motor wordt het een zomerauto en zal die in een garagebox komen te staan heel het jaar door.

Groetjes Ram

Inderdaad , zo komt de dader er ook nog mee weg ook,. Maar goed zo gaat dat hier :swear

Zo hoort het ook net zo,n wagen netjes droog in de garage :thumb

Terug
Naar boven