• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

@ Willem: Motor in elkaar, vems monteren, 4 motion pasmaken, naar de spuiter, velgen halen etc etc etc etc etc. Is niet zo 1 2 3 gedaan haha.

@ Vannos niet kwijlen :jerry

@16VCalibra wrote:@ Willem: Motor in elkaar, vems monteren, 4 motion pasmaken, naar de spuiter, velgen halen etc etc etc etc etc. Is niet zo 1 2 3 gedaan haha.

@ Vannos niet kwijlen :jerry

Daarom vroeg ik me ook af of de motor eerst op een proefstand gemonteerd word zodat hij alvast afgesteld kan worden :-P

Netjes en laat die negatieve reactie,s maar Ja het is misschien zonde als je er Bijvoorbeeld 10.000 insteekt. En als je hem bijvoorbeeld naar jaar of 2 verkoopt. Met 5-6 blij mag zijn. Ma ieder zijn ding. Ga je elke week stappen gaat het geld ook op aan de drank. En zie je er niks meer van. Sommige kopen er andere dure dingen als electronica voor die ook hard in prijs daalt. Of kopen bergen kleding waarvan ze de helft maar dragen. Ieder zijn ding. En dit is jou ding en daar moet je lekker mee bezig blijven zoals jij wilt. Zou zelf ook wel zoiets geks willen doen maar ja zit er niet in. En zolang ik de Opels hier netjes kan houden instaat. En cosmetisch ben ik al blij :)

:thumb :thumb :thumb

De calibra gaat nooit weg. Nou zeggen ze zeg nooit nooit haha. Maar zolang het mogelijk is gaat ie niet weg, heb em net 5 jaar ;)

15hfqcy.jpg

2vskzmt.jpg

Dit zijn foto's van voor de inbouw. Koppeling hangt ook nog steeds aan de motor. Ben benieuwd of hier een beetje interesse voor is! Voor vragen liefst PM.

Groetjes Ram

@16VCalibra wrote::thumb :thumb :thumb

De calibra gaat nooit weg. Nou zeggen ze zeg nooit nooit haha. Maar zolang het mogelijk is gaat ie niet weg, heb em net 5 jaar ;)

Inderdaad, en hoeveel heb je er in die 5 jaar van kunnen genieten, het ging niet altijd vanzelf, zeg maar :shock:

Gewoon je ding doen, en fuck 'm!

Koppeling en drukgroep is van Sachs, enkel plaats star, vliegwiel op maat gemaakt.

Ik kan natuurlijk niet alles vertellen he :angel

De foto´s zal ik wel posten

Groetjes Ram

Terug
Naar boven