• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra C20XE Lexmaul gaat de deur uit!!!

bij de ks400 zat er een oliretourleiding om het blok heen gemaakt. dat gewoon echt bagger was gedaan. en wilde het gewoon in een keer goed doen en heb een gevlakte ks700 kop gekocht die geen haarscheurtjes had.

heb op me oude computer nog wat foto's gevonden van toen ik de auto gekocht had en foto's zoals die er op dit moment uitziet (voor het verlagen.)

1310151127_6_PScv.jpeg

1310151091_6_xZUp.jpeg

heb van iemand setje leuke velgen over kunnen nemen en deze eronder gelegd.

1311808330_6_WaHf.jpeg

297752_10150762123490500_838175499_20232040_7641148_n.jpg

heb op me oude computer nog wat foto's gevonden van toen ik de auto gekocht had en foto's zoals die er op dit moment uitziet (voor het verlagen.)

1310151127_6_PScv.jpeg

1310151091_6_xZUp.jpeg

heb van iemand setje leuke velgen over kunnen nemen en deze eronder gelegd.

1311808330_6_WaHf.jpeg

297752_10150762123490500_838175499_20232040_7641148_n.jpg

hij is inmiddels ook achter verlaagd, hier heb ik helaas geen foto's van gemaakt. zal nog foto's maken van hoe het resultaat is geworden. hij is inmiddels nog mooi nagezakt.

NEXt> bougies vervangen, temperatuur sensor thermostaat en 2veerriemen.

hij is inmiddels ook achter verlaagd, hier heb ik helaas geen foto's van gemaakt. zal nog foto's maken van hoe het resultaat is geworden. hij is inmiddels nog mooi nagezakt.

NEXt> bougies vervangen, temperatuur sensor thermostaat en 2veerriemen.

sebring einddemper nog keer oppoetsen en deze er onder passend maken!

nu nog kijken naar een sfi vervangen en een mtech chip..

sebring einddemper nog keer oppoetsen en deze er onder passend maken!

nu nog kijken naar een sfi vervangen en een mtech chip..

wat ook nog moet gebeuren wat niet vermeld is dat beide wielkasten achter ooit andere wielkastranden in zijn gelast en deze op de lasranden aan het barsten zijn. ik weet niet wat er precies gebeurd en aan gedaan is. de vorige eigenaar vertelde dat rechts achter een fietser tegenaangekomen was en dat de schade hersteld is daarvan. maar nu na een half jaar is de lak aan het scheuren. zal er een keer foto's van maken. dit wordt ook weer een bezigheid voor na de winter dat hard nodig is.. dus ben bang dat er de komende tijd neit veel al te gekke dingen meer gebeure aangezien dat toch wel weer wat gaat kosten...

wat ook nog moet gebeuren wat niet vermeld is dat beide wielkasten achter ooit andere wielkastranden in zijn gelast en deze op de lasranden aan het barsten zijn. ik weet niet wat er precies gebeurd en aan gedaan is. de vorige eigenaar vertelde dat rechts achter een fietser tegenaangekomen was en dat de schade hersteld is daarvan. maar nu na een half jaar is de lak aan het scheuren. zal er een keer foto's van maken. dit wordt ook weer een bezigheid voor na de winter dat hard nodig is.. dus ben bang dat er de komende tijd neit veel al te gekke dingen meer gebeure aangezien dat toch wel weer wat gaat kosten...

Zijn die velgen nou omgeboord qua steek? Het lijkt of er ook naaf kapjes missen..

In combi met die verlaging staat het niet verkeerd. :thumbup

Terug
Naar boven